{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Så kører det for mig =) (langt) {{forumTopicSubject}}

Ja det skulle det ihvertfald gerne gøre.. smiley

Ja, har bare lige lyst til at dele min glæde med jer.. X)

Har gået hele sommeren og ikke vidst hvad jeg ville, efter jeg blev handelsstudent i juli 08.. Jeg har både været i udlandet til jobsamtale på et stutteri, og været super tæt på at få elevplads som veterinærsygeplejerske, og også været lige ved at sige ja til natrengøring, bare for at få nogle penge ind på kontoen, da den virkelig er lavvandet for tiden, hvis ikke næsten udtørret!!

Samtidig med det har jeg rigtig gerne ville flytte mine heste, da jeg ikke kan komme til at vænne den lille ordentligt fra der hvor de står nu, da der ikke er nok plads, plus ingen ekstra bokse.. Men har ikke kunne flytte dem, da jeg ikke har haft penge til det..!

Men så kom jeg heldigvis i snak med min nye håndbold træner om det, og han skaffede mig så lige en jobsamtale inde på hans arbejde ved Danske Bank.. Så ja, nu skal jeg sku starte i Danske Bank på onsdag d. 1.. Er bare super glad, så der endelig kan komme lidt gode penge på kontoen, og jeg får noget ordentligt at lave.. =) Det bliver bare super spændende..

Samtidig skal hestene flyttes i næste weekend.. smiley det bliver bare så godt og super dejligt.. Der er ridehus det nye sted, så nu kan jeg komme igang med at ride Chamonix lidt igen og Chassie kan blive vænnet rigtig fra.. Så nu kører det bare.. smiley super dejligt..

Samtidig har jeg faktisk kigget på ny hest, og han er bare helt fantastisk!! men det er en helt anden historie.. x) - Som jeg da godt lige hurtigt kan fortælle smiley
Faldt for ham første gang jeg så ham, men der havde jeg jo desværre ikke noget arbejde, så sandsynligheden for at jeg havde råd til ham, var temmelig lille, for ikke at sige, helt lig med 0.. Men Nu har jeg jo fået nyt arbejde, og har faktisk en mulig køber til min dejlige gamle hoppe, og hvis det hele flasker sig, så kan det faktisk godt lade sig gøre.. Så må mine dejlige forældre bare lige stå til med pengene, indtil jeg selv får dem tjent.. For man kan da ikke bare lade det gå i sig selv, når man bare finder den perfekte hest!! Kan man? Vil jo helst ikke vente for længe da han jo så risikerer at blive solgt til anden side.. Meen nu må vi se.. Håber ihvertfald smiley hvilket man jo har lov til.. hehe

Undskyld det blev lidt langt.. Men skulle lige af med det hele.. hehe.. xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kører det for mig =) (langt)
Kommentér på:
Så kører det for mig =) (langt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce