{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Er det forkert? {{forumTopicSubject}}

Ja med risiko for at blive haglet ned, er jeg nødt til at lette mit hjerte...

Går lige nu på kursus, og længe har denne søde charmerende fyr gået og sendt signaler..

Troede til en start at han bare var høflig/venlig, men har nu fundet ud af at der er mere i det ned som sådan..

Vi har snakket rigtig meget sammen, bl.a på MSN og vi snakker rigtig godt sammen.

I fredags fik vi så tidligt fri, og gik ind på en café og fik kaffe, gik op i gågaden, og endte på en hyggelig lille pub, hvor vi fik en enkelt øl.
Det udviklede sig og pludselig inden jeg vidste af det sad vi og kyssede..

Problemet er så at han har en kæreste hjemme, og to "sted-børn" som han er far for.

Han har sagt at hvis jeg beder ham tage en beslutning så gør han det, og flytter fra hende, men jeg har jo kun været alene i 1 måned, og er slet ikke klar til at skal have nogen præsenteret for hverken børnene eller familien, så ALT foregår i al hemmelighed, da han jo også har sin kæreste derhjemme at tænke på.

Han er virkelig sød, hjertet siger ja, og sommerfuglene vrimler rundt i maven på mig, men hovedet siger at det er FORBUDFT område, da han jo har en kæreste hjemme, og jeg f'ørst lige er kommet ud af mit tidligere forhold...

Hvad F*NDEN gør man....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det forkert?
  • #1   27. okt 2008 Ups det blev lidt langt...

  • #2   27. okt 2008 enig med dorthe... det er hans beslutning,,,

  • #3   27. okt 2008 og med fare for at jeg for hug, så har du selv skrevet det du vil #Ina - Nu enlig mor til 3 drenge og 1 OX prinsesse , nemlig det at du kun har været alene i en mdr nu.. Mon ikke lige du sku trække håndbremsen, du har selv børn at tage hensyn til, deres mor skal jo ikke blive mere ked af det over en one night stand up date veller.. Jeg er måske hård her men omvendt så skal fornuften styre dig og ikke dine sårede føelser.. :o)

    Hilsen
    JJ


  • #4   28. okt 2008 Det er jo det med fornuften..

    Den siger jo netop, at det er ALT for tidligt overhovedet at overveje, at kigge til den side...

    Det eneste der taler for, er min egen egoisme..
    MIT behov, for at være glad/lykkelig, og det får han mig til at føle...

    Men jo som du siger JJ så er der fare for sårede følelser i et i forvejen skrøbligt sind, efter det børnene og mig har været igennem, så det ville være lettere at sige stop her...


  • #5   29. okt 2008 Aller først et KÆMPE HESTE PIGE KNUUUUS til dig
    #Ina - Nu enlig mor til 3 drenge og 1 OX prinsesse #... Det er ikke let gu det ej... Har selv været det igennem for 9 mdr siden selv om jeg var den der gik så ER det ikke nemt.. Lykken kommer også til dig bare vent og se.. Lige nu har du nok mere behov for at få talt og læsset af/ud om det og så er gruppen her jo passende at gøre det ellers sniger du dig ind i min profil og lægger en besked så får du min MSN og mobilos så er du da ikke helt lost veller.... :o) :o)

    Hilsen
    JJ


  • #6   19. nov 2008 hej jeg har selv prøvet det jeg var i et gift forhold med 2 børn da jeg til en venne fest mødte manden i mit liv benene blev slået væk under mig vi havde så et hemmeligt forhold i kun 2 måneder han var også gift men det var bare ham og mig der skulle være sammen og det har vi nu været i 3 år og er stadige nyforelsket nogle gange skal man tage en change man KUN EN GANG

  • #7   13. nov 2010 svær beslutning..

Kommentér på:
Er det forkert?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce