{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

meget underligt. {{forumTopicSubject}}

Ja som mange af jer ved så har jose jo været halt i hele sommerferien og nu er hun så helt super duper frisk igen.. Genoptræningen er overstået og hun er i fuld ridning igen. Det underlige er bare at FØR hun blev halt var hun meget "fræk" og gik ikke så godt i dressuren og i spring sprang vi ikke særlig højt da hun altid løb udenom. men NU går hun bare ned med hovedet hele tiden. hun er superfin i dressuren og det er så dejligt og i spring har hun da været oppe og springe en okser på 90 cm. (Meget for hende når vi til stævner startede 40/50 cm"

Men alt det her er bare kommet efter hun var halt. Hun blev bare så god efter den lille "pause"

Nu er mit spørgsmål så om at haltheden måske var en måde for hende at få en tiltrængt pause på eller hvad det var? Hun har jo udviklet sig godt og hun var blevet kørt hårdt inden hun blev halt. og vi fandt jo egentlig aldrig årsagen til haltheden... Tror i at en hest selv kan gøre sig halt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  meget underligt.
Kommentér på:
meget underligt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce