{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

shadow vallak fra 1990 + flamme mf. {{forumTopicSubject}}

hey. tænkte om ngen måske ved om min første hest stadig eksistere. han er en gammel herre efterhånden. han er 164 høj (eller lav:) Rød, har en stjerne og snip. han havde et langt ar på højre bagben som stammer fra en foldskade fra hans føl tid. jeg solgte ham i slutningen af 90érne til en pige i smalby der hedder karin (nordjylland, imellem åbybro og aalborg)

han er en blanding 1/4 traver 1/4 oldenborg og ½ engelsk fuldblod.
kunne være rigtig rart at hører om han lever og hvad der blev af ham.(har stadig hans stamtavle, som den nye ejer aldrig fik hentet)

Endviderekunne det være nogen kender følgende heste: Rasmus. helt brun travhest uden aftegn. 158 i stg. gammel herre fra 1986. det sidste jeg har hørt er at han var ved en hestehandler i løkken omkring år 2001.

dsp pony: Flamme, hoppe, rød 139 i stg uden sko. lang hvid blis. kanon springpony, som sidst jeg hørte var solgt til en pige ved roskilde, omkring 2003 ca. er ikke sikker på hendes alder, men vel tro hun også er omkring de 15 16 år nu.

dsp pony Callea: også rød og ca 138 i stg. blev solgt i 2002 til en pige ved navn camilla, mener der var fredrikssund ridecnter eller noget i den dur. det sidste jeg hørte var at hun var udlånt til familie i hjallerup med henblik på avl.

welsh blanding. vallak hvid. ca 120 i stg. solgt til familie i midtjylland i år 2003 januar ca. han er fra 2000 så omkring de 8 år nu. dengang blev han kaldt oscar.

håber nogen ved hvad der er blevet af dem.

er især intreseret i at hører om shadow:)

http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=109636


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shadow vallak fra 1990 + flamme mf.
Kommentér på:
shadow vallak fra 1990 + flamme mf.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce