{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Overvejer at sælge ? :( {{forumTopicSubject}}

Lige for tiden synes jeg bare at det hele er gået i stå med Noas træning, jeg synes ikke vi kommer længere. jeg har altid sagt at jeg ALDRIG vil sælge Noa, men nu går jeg og overvejer om det ikke ville være bedst? men på den anden side hvis hun kommer hen til nogen der er onde og rider med bid, så tror jeg ikke hun kan klare det mere. Så bliver det 3 gang at hun kommer hen til nogen der er onde ved hende. hun har været gemmen nok i hendes liv!..
Men stadigvæk tænker jeg over at sælge hende? :,(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvejer at sælge ? :(
  • #1   16. nov 2008 synd du overvejer at sælge..

    men hvis du går mere op i hvor han kommer hen end hvor meget du får for ham.. så kender jeg det perfekte sted: www.horsemanshipcenter.dk

    der vil han komme på døgn fold, han vil blive redet efter horsemanship-pricipper, bidløst, og han vil blive redet 4-5 gange om ugen af horsemanship-elever i ca. 2 timer, hvor halvdelen foregår på jorden, medmindre de rider skov
    selvom det er en rideskole, så virker det ikke sådan, for eleverne skal danne forhold til hestene og lærer den først at kende fra jorden smiley

    hun modtager kun heste gratis og giver ikke noget, da der er mange der gerne vil sikre deres heste en god alderdom, for hun sælger dem ikke igen


  • #2   17. nov 2008 Hmm... Synes bestemt ikke at du skal give op:) Hold en pause med træningen og hyg dig med hende;) Op med humøret-hun har måske en dårlig periode?:)

  • #3   21. nov 2008 Jeg er total ligeglad med pengene det er mere vigtigt hvor hun kommer hen. Men vi har lavet en masse hygge de sidste par dage så jeg kan få det tilids bånd igen. Jeg synes det hjælper så jeg foresætter..
    Tak for jeres hjælp.


  • #4   23. nov 2008 Godt! Lyder dejligt:)

Kommentér på:
Overvejer at sælge ? :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce