{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

gravid uden for livmoderen :o/ {{forumTopicSubject}}

ja det hele startede den 4 november, der skulle jeg have haft min mens, det fik jeg os i halvanden dag, men ikk så meget blødning. jeg tager p piller og er lige startet uddannelse så det fik lidt skylden at der var mange nye ting og mennesker og forholde sig til...

torsdag var vi på studietur i kbh, og skulle ned igennem strøget for og komme til Bodies udstillingen, og der fik jeg hjernedødt ondt i underlivet, helt om i lænden ned i ballerne og ned i skambenet, jeg kunne næsten ikk gå, begyndte og klamsvede og få det virkelig ubehageligt.. lige med et så gik det over og jeg kunne mærke jeg begyndte og bløde lidt, jeg tænkte tak for kaffe, der kom min mens så...

fredag havde jeg os lidt spændinger og snakkede med min kæreste om at jeg skulle ringe til lægen mandag og få en tid for jeg syntes efterhånden det var lidt mærkeligt..

lørdag skulle vi så til fødselsdag hos kærestens far og søster, og jeg tog lige en smertestillende inden vi tog afsted for jeg havde lidt ondt, jeg blødte stadig lidt, og det der undrede mig var at det var frisk blod, ikke bare del "alm" mens blod.. da vi kom hjem fik jeg lidt ondt igen og kvalme da vi gik i seng, men jeg var vel bare træt og havde spist for meget, det var ihvertfald min tanke..

søndag var jeg ude og ride en dejlig tur om morgenen, ordnede stalden og mærkede intet, kørte så ud og undervise 2 piger, og næsten da vi var færdige fik jeg bare så hjernedødt ondt igen, jeg skulle på job fra 15-23, jeg ringede til min mor, der syntes jeg skulle melde mig syg så det gjorde jeg.. derefter ringede jeg til vagtlægen men han kunne ikke gøre andet end og trykke mig lidt på maven, og jeg havde så ondt så jeg skulle bare hjem så jeg accepterede og ringe til egen læge mandag.. lå hjemme i min seng og græd af smerte i 4 timer, så min kæreste ringede til vagtlægen, vagtlægen mente så vi skulle vente og se om det smertestillende jeg lige havde fået virkede, og der var det så at jeg hørte min kære kæreste eksplodere ud i noget der mindede om noget jeg ikk vil opleve igen så vi fik sandelig en tid..

Da vi kommer ind til vagtlægen tager han en graviditetstest, og siger i øvrigt at han har haft MANGE inde idag med samme symptomer, og de havde alle været til julefrokost, jeg spurgte ham så om de så os blødte og om det var deres underliv den var gal med, den ku han så ikk helt forklare.. testen viste positiv, hvilket overraskede os begge meget når jeg nu tager p piller, men jeg røg videre og blev undersøgt, og det viste sig at forstret sad i min ene æggestok og skulle ud hurtigere end hurtigt. så fra vi kom til lægevagt kl 19 der lå jeg og var blevet opereret og vækket kl 02.30, det gik dælme stærkt det hele lige pludselig, og jeg var helt ude af den for jeg har aldrig ligget i narkose eller blevet opereret før. de kunne ikk se hvor langt jeg var henne og de fjernede den ene æggestok da den narurligvis var ødelagt..

det blev lige et lidt længere indlæg, men det var nu rart og få det skrevet ned, blev udskrevet igår og er stadig meget øm i maven, må måske begynde og komme i skole fra på mandag...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid uden for livmoderen :o/
Kommentér på:
gravid uden for livmoderen :o/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce