{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Hurtig vægttab? {{forumTopicSubject}}

jaae, jeg kunne godt tænke mig at tabe mig, omkring 4-5 kg.
Jeg er 14 år gammel, og er ca. 160cm. høj, jeg vejer ca. 55kg.
jeg ser ikke "flæsket" ud, men har liiige lidt for meget på maven, syntes jeg da selv ;D
er der nogen der kan give mig en rigitg god, effektiv og hurtig kur?
jeg har det nemlig ikke særlig godt med laaaaange tider med bestemt kost, men tilgengæld ved jeg, at hvis jeg først har "resultatet", så ved jeg ikke hvad der sker med mig, men så holder jeg bare vægten.
har før vejet næsten 60kg. og så skete der et eller andet, og tabte mig 5kg, på få uger, og nu har jeg så holdt det i flere måneder, er nemlig for viljestærk til at spise sødt igen.
drikker aldrig sodavand, men drikker 1½-2 liter vand om dagen. elsker den rene smag af vand ;D
til morgenmad spiser jeg ofte et knækbrød eller rugbrød uden noget, og selvfølgelig 2 glas vand og vitaminpiller.
til frokost spiser jeg en klapsammen med magert kylling, elsker også kylling ;D spiser normalt aldrig andet kød en kylling, da jeg hverken bryder mig om fisk, okse- eller svinekød. men kylling elsker jeg ;D
til aften bliver jeg tilgengæld ofte svag, og spiser "ukontrolleret" af maden, som ofte er kartofler, grøntsager og som jeg eksempelvis lige har spist, broccolitærte.
aftensmaden bliver ofte lidt stor, men tror ikke jeg tager på af det, da jeg ellers ikke spiser ret meget.
nogen idéer til lynkur?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig vægttab?
Kommentér på:
Hurtig vægttab?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce