{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Hader den dumme sygdom :/ {{forumTopicSubject}}

( undskyld stavefejl )


Undskyld sproget , men jeg har den her sygdom for <b> for højt stofskifte </b> smiley . Det er rigtig surt . Det er ikke særlig lang tid siden jeg fik afvide det var det jeg fejlede . Men før det var jeg bare hele tiden syg . Har været syg i over en måned spræt ud på på 3 en halv månded . Og har været indlagt i en uge .

Her er nogle af de symtomer man for . Jeg har stort set alle sammen.

Indre uro


Rastløshed


Let til gråd


Koncentrationsbesvær


Rysten på hænderne


Hjertebanken


Hurtig regelmæssig puls


Hurtig uregelmæssig puls (atrieflimren)


Varmefornemmelse


Sved tendens


Varm og fugtig hud


Vægttab på trods af øget appetit


Udtalt træthedsfornemmelse


Muskelsmerter


Muskel træthed


Hyppig og løs afføring


Uregelmæssig menstruation


Stofskiftehormonerne påvirker alle organer i kroppen, derfor kan der komme symptomer fra flere organer samtidig (hjerne, hjerte, muskler og så videre).

Så i kan nok gætte jeg ikke har det særligt godt . Det er også trælst fordi jeg går til judo , og er ret god til det har vært danmarksmester . Men nu har jeg inge kræfter og har tabt mig meget. Ja syntes bare det er hårdt at gå ned af trappen nu smiley .

Men det aller væreste er at jeg endelig har fået opfyld drømme om en hest. Og så har jeg fundet min drømme hest Balthazar. ( fik ham før jeg viste jeg havde den sygdom) han er kun 4 år , og de kræver jo ret meget pasning . Godt nok har vi fået ham flyttet til et sted , hvor der bliver muget ud og fodret og lukket ud og ind. Men han skal jo også rides . Og en unghest har bedst af at blive redet hver dag. Men har jeg ikke selv kræfter til / ellers jeg syg. For redet nogle gange, men det er godt nok ikke meget. Skal jeg få en til at ride ham? Eller hvad .

Åh , det er så svært smiley . Det er meget lang tid siden jeg har været sammen med vennerne fordi jeg er så meget syg. Sidder bare på mit værelse og ønkser jeg aldrig havde fået den. Savner alle vennerne og hesten. !!

Andre der har det ?


Undskyld ville bare ud med det .

<b> / Josefine </b>



( Det skal lige siges man kan kan heldbredes , og at jeg for noget medicin der dæmper symtomerne indtil jeg skal i behandling , men det virker ikke rigtig )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader den dumme sygdom :/
Kommentér på:
Hader den dumme sygdom :/

Annonce