{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Livsfarlig hest {{forumTopicSubject}}

Vi købte ny pony i sommers.. En pony til en køretur i ny og næ.. Men da han jo skulle holdes i form og jeg ikke havde tiden til 3 heste + barn og familie og skole, så søgte vi en part til ham.. Hun blev fundet og det gik godt nok. Indtil jeg en dag skulle have ham ud.. Han skabte sig så sindsygt. han nægtede at gå, sparkede ud efter mig med forben oig prøvede at vende sig og sparke med bagbenene. Han stejlede og bukkede og vi tog så fat i parten som fortalte at dte havde stået på i et stykke tid..

Vi blev godt sure over ikke at få det afvide men nu kunne vi jo istedet prøve at træne det væk igen.. Vi har så fået en proff hms træner ud som så siger at han var blevet træt at mennesker.. parten havde hængt så meget på ham ude på folden, inde i stalden, hun striglede og striglede red flere korte ture om dagen og ja hun havde simpelthen kørt ham så træt..

Nu er der efterhånden gået 2 måneder og det går da lidt fremad men for søren.. Træk ham en tur og du kommer hjem med brækkede lemmer.. Han nægter stadig at gå længere end ud til folden og prøver du at trække ham videre så får du et los med et forben..

Jeg vil egentlig bare fortælle vores lille histore og så advare jer andre om at køre jeres ponyer trætte.. Det er livsfarligt. Gå hellere ind og fej gulvet og lad hesten så på marken og få fred.. Det andet duer bare ikke..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livsfarlig hest
Kommentér på:
Livsfarlig hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce