{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De første jagter ...
  • #1   1. dec 2008 i lige måde XD kigger lige med XD

  • #2   1. dec 2008 Vi vil have lidt jagter med mindre spring! Jeg er ikke super modig .. hehe

  • #3   1. dec 2008 hmm... altså de er i hvert fald ikke meget lettere de er selvf lettere end i efteråret men, i Storstrøm kalder de jo det første jagt for begynderjagten, men det er bare fordi det er årets første den er ikke lettere end de andre springene er på omkring 80-90-100 cm så ved ikke rigtig. Den begynder jagt jeg red i SJR var heller ikke fordi der var små spring med. men prøv evt. baby jagten i ølstykke til marts:)

  • #4   1. dec 2008 er der nogen babyjagter på lolland falster??

  • #5   1. dec 2008 ja babyjagten i ølstykke er hindrene fra 50-70 cm høje. Kigg på deres hjemmeside www.babyjagt.dk

    Jeg fikk ikke taget afsted i år men håber og kan komme med næste år smiley
    Jeg er heller ikke så modig på de alm jagter og min hest hopper heller ikke så højt. Hun kan sangtens klare længden men det er højden der er en begrensning for os. Jeg har været med til let jagt på feddet i faxe og begynner jagt i Roskilde ved Ledreborg. Den jagt i Faxe syns jeg absolut ikke kan kalles en let jagt/begynner jagt da hindrene var alt for høje iforhold til det jeg havde fået at vide. Jeg snakkede med han som satte op banen og sa at hindrene var max 80 cm men de fleste hinder var over 90 og enda højere så jeg måtte ri i ledersager feltet istedet...


  • #6   1. dec 2008 tro ikke der er baby jagter på lolland/falster.

  • #7   2. dec 2008 Babyjagten i Ølstykke .. Ville super gerne, men det ligger for langt væk!
    Men hvis nu man tager med til den første jagt, som skulle være nemmere, så kan man vel bare ride uden om de største forhindringer? smiley

    Men takker da for vejledningerne smiley


  • #8   2. dec 2008 Da jeg red jagten på feddet i faxe red jeg udenom samtlige forhindringer. Pga de var altfor høje og bunden var altfor tung så sank ned ca 10 cm ned og hindrene var mellem 90-110 cm så de bleve rimelig høje. Og jeg har kun hoppet 80 cm med min så det turede jeg simpelhem ikke. Vi var næsten bagerst og havde 2-3 ryttere bag os og de bleve rigtig sure pga vi red udenom hindrene så vi valgte og ride sammen med ledsagerfeltet istedet. Du kan jo evt tage til jagten også hvis du syns det bliver for højt kan du jo bare ride med ledersagerfeltet smiley

  • #9   2. dec 2008 ja man kan altid ride uden om:)

  • #10   4. dec 2008 jeg red en egynder jagt i spr. der var et spring på 110 men de sagde så også at det var en svær begynderjagt;)

Kommentér på:
De første jagter ...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce