{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken sadel rider ud i ?
  • #2   16. dec 2008 hvorfor ? smiley

• #3   16. dec 2008 Eldorado, rigtig lækker kombi, men sælges da jeg har fået ny.

• #4   16. dec 2008
    Isabell Werth, den er dog ret ny, men har hørt meget godt om den.

• #5   16. dec 2008 den ene fjordhest har jeg en hubertus flexline hvoir der er lagt ekstra støtte ved knæene... den anden fjordhest har en wintec 500 kombi

Hvorfor lige netop den sadel?
    hubertusen fordi dene r god at sidde og ligger godt på sisse
    wintecen fordi den ligger godt på trille men den er røv dårlig at sidde i...

Hvilken sadel vil du helst eje? - uddyb

isabel wert dressur eller en kiffer action det skulle begge være kanon sadler med rigtig meget støtte hvilket jeg har brug for da jeg har dårligt knæ

Hvilken sadel skal du aldrig eje? - uddyb
    no name combi salder så som dem fra harald nyborg og den slags fordi de er hårde og sjældent ligger godt på hesten

• #6   16. dec 2008 sommer diplomat exlusiv fordi der er dybt sæde blød og gode knægstytte

• #7   16. dec 2008 ^^dressur^^ i spring en gamel en der er 40 år

• #9   16. dec 2008 wintec dresur

• #10   16. dec 2008 rider i en hubertus dressur sadel men er kun til jeg for råd til en isabell wert

• #11   16. dec 2008 Coco
    Dressur : Passir
    Spring: trainers

Holle
    Dressur: Windsor
    Spring Henri de rivel

• #12   16. dec 2008 Dressur: Ved ikk hvad sadlen heder men den er bare super.
    Spring: JC sadel... Den er SUpER..! dog skal vi lige have den omstoppet....

Kunne godt tænke mig en wintecsadel med læderrem... de er gode at side i

Kunne aldrig finde på at købe den sadel der bliver brugt til en af kallehavegårds eleponyer... Den er hård som STEN

• #13   16. dec 2008 Dressur: Isabell Werth, jaa den er blevet beskrevet hehe, og kan kun sige en ting mere end hva der er blevet sagt smiley ELSKER DEN! seriøst en lækker sadel..

Spring: Bates mener nok det er 5000 eller sådan hehe, også en vildt lækker sadel, god støtte.

• #14   17. dec 2008 Wintec isabel werth - fantastisk sadel jeg sidder rigtig godt smiley
    Wintec pro jump - rigtig god springsadel med god støtte !

• #15   20. dec 2008 Dressur:
    Jeg rider i en Bates (den gamle dressur model) 17" smal bom. Det er en rigtig lækker saddel! man kan mærke hesten hundrede procent, hver en muskel. Dog er der ikke så meget støtte, så man skal have meget let ved at sidde rigtigt.
    Har engang haft en rigtig rigtig god stübben saddel(kan bare ikke huske modellen) og så snart der er råd skal jeg have sådan en igen! Den har også mere støtte en den anden.
    Så har jeg redet en fjord med en Isabella Werth 17" mellem bom. også udemærket saddel når den var blevet redet til (det tog bare lidt tid).. Men jeg kunne mærke hesten fint igennem og den havde godt med støtte (til mig) dog synes jeg at luftpuder kan være irretrende da de kan udvige sig efter vejrt.. så om Vinteren var vi (da det var koldest) nød at ride med et pad, hvilke var ret forstyrrende da jeg så ikke kunne mærke hesten så godr igennem.

En saddel eg ALDRIG selv vil have er Elite . jeg kan slet ikke mærke hesten iggem. eller rigtig fed støtte. men stiv saddel hvor man intet kan mærke.

i Spring har jeg en Wintec 17" mellem bom.. udemærket saddelmeget som Isabella Wert. Men dog ikke en spring saddel jeg ville have hvis jeg var mere spring rytter..

(: håber min laaaaaaaaaaange besked ikk er for lang trukken xp

knus Christine (og neja d;)

Kommentér på:
Hvilken sadel rider ud i ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce