{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

En trist dag.... {{forumTopicSubject}}

Ja idag blev forhåbentlig enden på mine uheld....

ved middagstid ringede min veninde, hende der har Mercedes opstaldet... at hun altså var blevet meget dårlig... og ville ligge sig.... så bad jeg hende om at ringe til dyrlægen og få hende ud....
Jeg var på arbejde og havde ikke bilen med derned, så jeg skulle hentes først inden jeg kunne køre derud, så der gik lige knap en time inden jeg kom derud...

Da jeg så mødte dyrlægen på gårdspladsen sagde hun at det var blevet en trist affære, hun havde lige hjulpet et lille fint, men dødt føl ud af Mercedes... Hun har/havde først termin om præcis 4 mdr og 2 dage....
Det var bare det der ikke måtte ske.. men det gjorde det jo så...
Jeg fik hurtigt spurgt om Mercedes havde det fint, og det har hun heldigvis, hun er overhovedet ikke mærket på nogen måde af det....

føllet havde været dødt i en dag eller to sagde dyrlægen...

Jeg kiggede lige en lille smule på det smukke lille føl der skulle have været kommet til verden i April.... Lige som jeg havde bestilt hende... rød med 4 fine sokker og blis... hvor er det trist, men heldigvis skete der ikke Mercedes noget...


For det ikke skal være løgn, var det her det fjerde der skete indenfor den sidste uge.... dog ikke alle med så drastiske udfald...
Onsdag gik fjernsynet til..
Lørdag blev min lillle kat påkørt og jeg måtte få ham aflivet da han var svært medtaget.
Imorges vågnede jeg selv op i en stor blodplet på mit lagen - er gravid i 5 mdr. så blev selvfølgelig bange... fik en akuttid på sygehuset, hvor det heldigvis viste sig at alt var fint med den lille osv.

Til middag idag ringer min veninde så....... ja sikke en jul jeg har haft indtil videre hva.... Nu kan jeg da snart ikke komme ud for mere.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En trist dag....
Kommentér på:
En trist dag....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce