{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Er dette udhængning? {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet en artikel i hestebladet Webhorse Magazine

Kan læres via www.webhorse.dk

Jeg skriver lidt underforstået om snobberiet i Danmark. Om alle de som tror de bliver bedre af, at købe bedre udstyr. Krydrer lidt med egne oplevelser, hvor jeg er blevet set ned på, fordi min pony ikke var klippet! Sammen med noget med de der forkælede børn, der bare får hvad de peger på

SÅ begynder stormvejret ellers! Jeg bliver svinet til i en tråd, som jeg selv har startet. Hvorefter der bliver oprettet en tråd OM MIG i en brokkeklub.

http://hestegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=379729

Først er det bare om artiklen. Det er da også fair nok, folk bestemmer sgu selv hvad de mener. Derefter bliver der linket til min personlige profil herinde på HG. De tager ting fra min profiltekst og håner mig faktisk. En bekendt gør mig opmærksom på tråden, som jeg straks læser og sender et link videre til redaktionen hos Webhorse Magazine, så de kan tage stilling til, hvorvidt jeg skal blande mig eller ej.


Jeg må indrømme at jeg bliver DYBT skuffet over, at mennesker, som forlanger at blive behandlet med respekt, skriver så meget shit om så lidt. Helt ærligt! Når en rapper synger om en luder, støder det mig ikke. For jeg ved med mig selv, at jeg IKKE er luder. Derimod bliver den slags piger som der bliver rappet over stødt. Fordi beskrivelsen rammer... Men OMG det virker altså latterligt, når de skal tale ned om mig som person. Specielt i en debat, som jeg ikke engang kan blande mig i!!

Er det udhængning, det de gør?


Mvh. Charlotte Berwald
- som trods alt tager de knubs det måtte give, at sige sin mening!
¨


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er dette udhængning?
  • #1   3. jan 2009 Tak for opbakningen! (:

  • #2   3. jan 2009 De er latterlige og har ikke respekt for andres synspunket end deres egne.

    Fin artilkel og du har ret.
    Lad dig ikke gå på af dem og de har lige fået en udstemning fra mig pga. den smøre de har fået frem der.


  • #3   3. jan 2009 » Team Æseldyr ™ - Amanda & Silver • : Tak for det. Jeg er virkelig glad for, at der er nogen som bakker mig op. Det er ikke fedt, at læse sådan noget. Havde de ikke nævnt MIG havde jeg været ligeglad. Men når de linker til MIN profil, så bliver jeg lidt negativ!

  • #4   3. jan 2009 TeamRORK•Lise&Rakits<33• M : Tak skal du have! Det er virkelig dejligt, at du gad tage dig tid til det! smiley

    TAK!!


    MiichelleNielsen . JA JA JA JA! Okay, jeg rider selv i dyrt tøj. OG HVAD SÅ? Jeg står gerne ved, at jeg bare er en rytter. Jeg rider ikke S og jeg er ikke perfekt. Jeg er i gang med, at lære. Og jeg kæmper for det. Desværre ser jeg bare SÅ MANGE der gør det.

    MICHELLE! Din besked varmer mit hjerte! Tusind tak for din støtte! (:




  • #5   3. jan 2009 MiichelleNielsen . : Det er sjovere at træne hesten selv smiley
    Jeg nyder arbejdet med de unge heste, ser dem lære. Det er glæden i sig selv og betyder mere end en rød roset (:

    Åh ja, den med ponymødrene er også min kæphest. Jeg må indrømme jeg ikke er vild med, at se dem. Desværre kan jeg intet gøre. Der er nok af dem, heldigvis også mange rare mennesker. ÅHHH hvor jeg elsker når du møder et smilende menneske på stævnepladsen ;D


    LotteSeirup : Tvivler på, at nogen bliver frosset udover jer. Jeg spurgte om det var udhængning, eller om det bare var mig det var lidt nærtagende over, at folk linker til min profil og skriver nogle knap så rare ting. Jeg har ikke set et eneste menneske, udover nogle af jer, skrive grimme ting. De nævner ingen navne (så er det ikke udhængning!) og JA det varmer mit, tilsynelandende, kolde og snæversynede jeg. Uhh du skulle bare vide smiley

    Hvis i ikke havde linket til min profil og skrevet grimme ting, havde DET jo ingen udhængning været. Så havde det blot været en debat på meget, meget, meget lavt niveau. Og fair nok! Det er en del af ytringsfriheden og den gælder begge veje. JEG ytret mig, og I ytrer jer. Fair nok! Men at linke og skrive grimme ting, DER går min grænse...



  • #6   3. jan 2009 Skrevet: 02-01-2009 15:39:18

    LOL, hun er herinde, hende der har skrevet artiklen :''''D

    http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=35081


    Vil sige at dette er udhængning, jeg er ham over at folk kan finde på det. din aktikel er kanon, smiley


  • #7   3. jan 2009 Rigtig god artikel , blev rigtig skuffet over at den ikke var længere smiley
    - Og stødt blev jeg ikke , og kan ikke forstå at folk kan blive så sure over det ?oO Hvis de gør det må de lære bare at kigge den anden vej og tænke på at det er én persons holdning de læser , ergo er det ikke alle der synes det . Men ja , de må føle sig UTROLIG stødte - MÅSKE fordi de ser en del af det i sig selv ?

    Jeg ahr selv rigtig mange penge i min familie , og utrolig meget forældre opbakning - men jeg har valgt at købe mig en ung hest , som jeg selv har redet til det den kan i dag , da det er det jég synes er det fedeste smiley Derfor elsker jeg din artikel , for selv ude til hestestævnerne er der fandme stadig små piger der har fået denne her kæmpe af en hest foræret , og ride, kan de da ikke - det ser forfærdeligt ud .
    - Men hér skal vi også tænke på at nogle køber de såkaldte '' læreheste '' , og synes det er fedt , hvor nogle så HADER og fordrager det , og vælger unghesten . Så på den anden side skal vi heller ikke blvie sure over at nogle har valgt den dyre , gamle og dygtige fremfor dén unghest du selv kan forme (;

    Jeg synes det er for meget at de ( forstået med dem der giver Charlotte en sviner ) hænger dig , Charlotte , sådan ud , for hvor vil de hen med det ? De kan hverken dræbe dig , fjerne dig fra HG eller slette din artikel . For mig er det tomt brok , med intet formål . - Altså man brokker sig for at brokke sig , og ordet for dét kan jeg ikke lige huske xD

    Men støtter om omkring Charlotte , det gør jeg , og INGEN kan ændre min holdning , så jer der gerne vil '' hive mig over på deres side/ holdning '' , kan lige sågodt droppe det (;


  • #8   3. jan 2009 [ OMG en besked jeg fik skrevet - det må være ny rekord x'DD ]

  • #9   3. jan 2009 Okay - har lige kigget på en af de profiler hos én der følte sig meget stødt , af den ellers rigtig gode artikel .
    ... Kan godt forstå hun føler sig stødt , hun virkede meget i mine øjne som snobbet , og præmie 'besat ..


  • #10   3. jan 2009 kunne ikke finde artiklen, men kan se lidt i tråden hvad den handler om smiley
    jeg mener ikke der er noget i vejen med at købe dyre S-ponyer, har ikke selv én, det er ikke det, men der er jo nogle der skal købe dem .
    Men det betyder ikke at man er hævet over alle andre. og dte med at have en rigtig "ponymor", er der heller ikke noget i vejen med, dte har jeg så slev, men der får jeg sørme heller ikke noget foræret da smiley Jeg har ikke de lækreste og dyreste ponyer, 5 forskellige par proff. choice, og 8 OS pandebånd. Og min mor hænger hellr ikke og råber ud over barrieren, dteldr hun min underviser om. Hader osse sådan nogle klubber som du beskriver smiley
    kan godt se din pointe, men kan på den anden måde osse godt forstå hvis der er nogle der bliver lidt stødte over det, da det er enormt ærligt, og mange bliver stødte over sandheden. For på DM ponyer, ved dte ikke skal det siges, ved jeg ikke hvor god ridning der skal til for at vinde en LB2, og så er dte jo enormt svært at se om det er rytterens eller ponyens fortjenste.

    Men mener klart at det i de andres indlæg er udhængning smiley



  • #11   3. jan 2009 Jeg brød mig ikke om artiklen. Jeg forstår sagtens hvad du siger, og har også selv været udsat for noget lignende. Men jeg syntes den var malplaceret og barnlig. Jeg syntes du ikke er bedre end dem du brokker dig over.

    Hvis ikke du vil hænges ud for din mening, kunne du have skrevet det lidt mere diplomatisk. Når man provokerer som du gjorde, sker sådan noget. Så jeg syntes du må tage det som det er.


  • #12   3. jan 2009 jeg synes det er en god artikel

  • #13   3. jan 2009 Jeg synes ikke at artiklen hørte til i et hesteblad. Så er det ihvertfald kun en forholdsvis lille gruppe læsere du får tillokket ved det.
    Kan godt forstå at mange bliver stødte af det.


  • #14   4. jan 2009 Det er den artikel der hedder Gummicellen xD Synes det er en mærkelig overskrift ...

  • #15   5. jan 2009 Endelig! Du har så meget ret. Hestsporten er virkelig blevet en snobbesport, hvor er meget stor del af sproten, faktisk er gået hen og blevet til at man skal rakke ned på hinanden, hvis man laver den mindste fejl! Synes det er godt du gør opmærksom på det, så vi MÅSKE kan få det stoppet, og vi kan få lidt mere sammenhold smiley

    Jeg har set det mange gange til stævner, hvor snobbet man kan være.
    Kan huske, at i min gamle klub, der hadede man at holde ponystævner, på grund af ponyforældre og deres børn.
    Det er dog en generalisering, at alle er sådan smiley

    Der er super ærgeligt, det er blevet sådan.

    Synes helt klart det er udhængning, hvis det var dem selv, tror jeg heller ikke de ville have synes det var rart smiley


Kommentér på:
Er dette udhængning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce