{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækhlipning 1.300 kr.
  • Vask/tøaskime stoppet til. Pumpe virker måske ikke- slangen tilstoppet 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Havearbejde 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er du en udstyrsnørd?
  • #1   20. jan 2009 En lille sjov historie: Vi har lige fået 2 nye fjordhest (i lørdags) og har allerede købt udstyr til dem xD

Så er vel en smiley
    Går ikke rigtig op i noget mærke, men farven skal være Brun smiley

• #2   20. jan 2009 jeg har jo en mørk hest, så jeg elsker skrigene farver og helst noget der passer sammen smiley

Jeg køber nok også nogle ting, som jeg ikke har brug for smiley hehe

• #4   20. jan 2009 * Har også en masse udstyr som jeg ikke rigtig skal bruge smiley

• #5   20. jan 2009 Jg bliver i hvert fald selv kaldt en udstyrsnørd i min stald.
    Imens min hest har været syg har jeg jo måttet forkæle hende og mig selv med andre ting istedet.

Jeg går efter farvekombinationer fremfor mærke. Men samtidig er der bare nogle ting der SKAL være kvalitet.

Har et brunt sæt med proff Choice gamacher til alle fire ben og et antik underlag der passer til.
    Et hvidt hovedtøj med hvidt undelag i antik og leder nu efter nogle lettet hvide klokker.

Og så har vi haft en sjov lille dyst tre af os i stalden om at have mest refleksgejl her til vinter. Det er ret sjovt. Har til hovedtøj og tøjler, fortøj i refleks, klokker til forben, almindelige til alle fire ben, lændedækken, lygte, rundt om ridehjelmen og på stigeremmene.
    He he... vi er meget synlige!

• #6   20. jan 2009 Jeg er udstyrsnørd, jeg kan ikke købe et underlag, uden at have det dårligt hvis ikke jeg har købt bandager i samme farve, selv om jeg næsten aldrig rider med bandager xD Det SKAL matche, ellers er det bare SÅ grimt, og man lægger altid kun mærke til om det matcher ved en selv.
    Mærker går jeg ikke så meget op i, der skal bare ikke stå stort HORZE ud over det hele.
    Men har ikke penge til kun at købe de dyre mærker smiley

• #7   20. jan 2009 Jeg har både kvalitet og noget der er billigt. Sadler er Bates Prelux og isabella werth. Farve skal være SORT, da mine heste er røde. underlag er hvide, blå, grøn og bordux (staves).

• #8   20. jan 2009 Jeg kan godt lide at have noget der er anderledes, og noget som ingen andre jeg kender har smiley

• #9   20. jan 2009 Hmm, tja jeg har det med at købe selvom jeg ikke har brug for det smiley hehe.. og så syntes jeg det er sjovt at mixe & matche... smiley

Må gerne være en anelse anderledes end de andre ;P

• #10   20. jan 2009 Hmm.. har et føl på 7 mdr.. og er allerede ved at tjekke ud hvad han skal have af lækkert udstyr.. hehe

• #11   20. jan 2009 Og fordi vi nu alle gerne vil forkæle vores heste.. som vi ville ønske vores fyre ville forkæle os med lækkert udstyr... hehe... så synes jeg det er kanont at man kan bytte... og efterhånden også kan gøre det i flere og flere ridesportsforretninger...

• #12   20. jan 2009 Jeg vil helst have mærker, men hvis jeg ikek har råd køber jeg noget andet!

• #13   21. jan 2009 Jeg ville vildt gerne have haft en brun sadel da jeg skukle finde sadel til min hyp. Fandt en vildt fed brun Stübben Focus til 16.500 kr. og en 3 år gammel sort Pathfinder til 6.800 kr, der passede perfekt. Så der måtte det økonomiske hensyn trods alt få førsteprioritet. Men synes bare at brun er vildt pænt til røde heste.

Har så lige købt et nyt hovedtøj til tøsen, da hun har været syg i næsten tre måneder og jeg havde lovet hende (mig selv) en ny trense når hun blev rask... Så nu har hun tre... Det er da ikke for meget! vel?

Hvad er jeres yndlingsudstyr??? at samle på?

He he, ja Marie-Louise jeg vidste godt at grimer var din.
    Drifa må være en af de eneste heste der kan få en ny grime på hver ca. hver 10 dag på et helt år.

• #14   21. jan 2009 Jeg er bestemt ingen udstyrsnørd!! Jeg vil gerne have kvalitet og udstyr der kan holde i mange år. Så har jeg tilgengæld ikke 30 forskellige underlag og trenser, men det jeg har - det holder.

Jeg betaler gerne på den gode side af 12.000 for en sadel og over 1000 for en trense. Det er min erfaring at det er penge givet godt ud i det lange løb.

• #16   21. jan 2009 Man kan jo godt være en udstyrsnørd, selvom man går op i kvalitet

Der er bestemt ting jeg ikke går på kompromis med. Mens andre kan man sagtens finde billigt eller brugt.

• #17   21. jan 2009 Jeg tror det er lidt svært at være udstyrsnørd, når man ikke bruger alt det fancy udstyr, som man kan få i forskellige farver og mønstre. Bruger hverken underlag, bandager/gamacher eller dækner (med undtagelse af sveddækner). Så skulle jeg gå op i grimerne, men dem ødelægger de alligvel regelmæssigt, så de er fra Harald Nyborg:)

Kommentér på:
Er du en udstyrsnørd?

Annonce