{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hader eller elsker hun mig? /; {{forumTopicSubject}}

min "nye" pony beauty som jeg købte i sommers er ALTID sur når jeg ikke har fat i hende.

Når jeg lukker hende på fold kan jeg ikke bare lade hende gå uden at hun lægger ørene tilbage og prøver på noget.

Når jeg så skal fange hende kommer hun stille gående hen imod mig, men med ørene tilbage, hun har før været en m. fra mig hvor hun vendte røven til mig men gør det ikke mere.

Når hun er i hendes boks er hun ogs RIGTIG sur, nogen gange er det så slemt at hun sparker meget hårdt ud efter mig men rammer jo væggen.

Ogs når jeg står og strigler er hun lidt sur men mest når sadlen kommer i ved sådan noget hoppe noget og hun har været på højgaard og alt muligt men det er en anden sag. men nogen gange er hun ogs glad, hvor hun lægger hovedet i mine arme og så hygger vi i et par min. men så er hun sur igen.

når hun får trense på og vi skal afsted, så er hun glad. ørene er fremme og alt er glade dage. hun elsker at ride og yder sit bedste.

jeg kan simpelthen ikke forstå det for hun vrinsker ogs til mig.

når man har fat i hende er der ingenting men ligeså snart man slipper tager hun chancen. hun har nærmest altid ørene tilbage bortset fra når vi rider.

undskyld det blev langt, men jeg har brug for jeres hjælp (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader eller elsker hun mig? /;
Kommentér på:
Hader eller elsker hun mig? /;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce