{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Elsker de mig ? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved ikke om mine forældre elsker mig.
De er skilt..
Min far er lidt ligeglad med os, jeg tager kun derover pga. min bror bor der, og lidt min far . Men jeg vil ikke være der ovre med hans nye kæreste, jeg kan ikke holde hende ud. Han spørger aldrig om skole eller andet, tror bare han synes vi er en pestilens der kommer hver anden uge.
Min mor bor jeg hos. Hun spørger til mig, men vi har ikke et godt venskab.. Snakker ikke om alt. Hun forstår ikke jeg kan lide heste mere, da hun synes jeg for længst har mistet lysten. MEN hun kender mig ikke.. Hun synes jeg er uansvarlig. Jeg troede jeg måtte få en hest til min konfirmation, men spurgte i går/ forgårs, men hun sagde at det først var når jeg var 14 (hvis ikke mere) altså nu er alt mit håb ude. Og nu da jeg vil købe hestespil, synes hun det er åndsvagt. Det er min eneste måde "at holde det ved lige" og herinde. smiley
Min søster var svær i teenagerårene og hun siger jeg bliver værre end hende. Jeg HADER når hun siger det og jeg bliver ked af det. Synes livet ikke er til. LORTE LIV!!

Jeg tror ikke de elsker mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elsker de mig ?
  • #1   8. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Det føles bare ikke sådan..

  • #2   8. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Jeg må jo ikke noget for min mor.. Må ikke gå til sport.

  • #4   8. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Nej, vi kan leve af det og lidt mere, men vi får sjældent frynsegoder .. Er meget sparsommelige.. Min mor har sagt at jeg må gå til en sport og hun vil betale, men hun vil ikke have at jeg gør det.. Hun har penge nok til det. Hun vil nok bare have a jeg skal blive en lille fed prop og som skal mobbes.!

  • #5   8. nov 2011 BP*^_-^my girl^-_^*BP føl til næste årBP L : De har været skilt i ca. 4 år nu.

  • #6   8. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Jeg føler mig ikke fed, jeg siger bare at hun sikkert vil have jeg skal blive det. Jeg er fin som jeg er nu, synes jeg. Hun har jo bare lovet at hun betaler for sporten og det er kun 300 kr. i måneden smiley

  • #7   8. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : I forhold til hvad en hest koster i måneden.

  • #9   9. nov 2011 *Rita c.s. Nissen * : Desværre snakker vi ikke sammen sådan mor-datter, men bare som en god ven næsten. smiley Det er bare så irriterende at hun ikke en gang er enig med mig, og synes jeg gør dumme køb... smiley

  • #10   9. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Jeg er lidt ligeglad med om jeg ikke må få en kæreste, da ingen kan lide alligevel.. Er sådan midt i mellem populær i klassen.. Jeg er faktisk sjældent en der fester, er mere rolig og kan lide en god bog og være herinde. smiley Jeg føler mig bedre tilpas i hjemmet, men nok mest sammen med et dyr.
    Jeg går lidt og tænker om jeg skal have en ny kanin så da den anden er død smiley Eller en hund måske. smiley Da mit håb til en ny hest er skudt ned af min dumme mor!!!


  • #11   9. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Jeg må ikke få en ny kanin smiley Vil bare gerne have en smiley

  • #12   9. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Ja, det gør jeg nok snart. Vi har stadig en kanin og den er lidt gammel. Og jeg vil hellere have at den er alene fra starten (eller hvis vi får to, sammen med den anden) end den skal blive ensom når vores nuværende dør. Så venter faktisk på at den dør ( ikke ondt ment smiley ) og vores bur er også dårligt .. smiley Så vil hellere give den en god start fra begyndelsen smiley

  • #13   9. nov 2011 * Den nye kanin er alene fra starten smiley :)

  • #14   9. nov 2011 .°º•¤ Mimmi ¤•º° . : Ja, men jeg tror ikke jeg får lov smiley Desværre smiley Må slet ikke få flere dyr. :´(

Kommentér på:
Elsker de mig ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce