{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Yes Yes Yes YEEEEEEEES ;O) {{forumTopicSubject}}

Som i nok kan høre er jeg bare vildt glad idag, jammen det er helt ubeskriveligt og vil lige dele det med jer da det er ang. hest. så nu får i hele historien så forstår i måske endnu mere hvorfor jeg er så over mega glad:O) håber i overlever det er måske lidt langt men skal prøve at gøre det lidt kort.. hi hi
sidste år sidst i april måned sad jeg og surfede på dba.dk og sukkede efter de mange smukke heste der var til salg havde sukket efter og få hest igen siden jeg solgte min gamle da jeg var 16-17år, , men der var en bestemt jeg kiggede på >hvergang< jeg var derinde og som jeg holdte godt øje med, den smukkeste røde hoppe med det sødeste udtryk, iiih hun var dejlig, men min mand var fortaler imod jvi købte hest.. i ved mænd og heste, de kan have svært ved at forstå det fedt og have sådan en lidt dyr hobby. MEN da han så tilfældigt så jeg sad der og kiggede og hun stod til en meget billig pris sagde han>Jammen så lad os tage over og kigge på hende< (hun stod på samsø)... var ved at falde ned af stolen af glæde og et møde med ejer og hest blev aftalt, vi kom vi kiggede og vi købte.. jæææææææææ hold da kæft jeg var glad.. sødte havde gået som foldbums så hun var mer eller mindre rå, hun ku lige knap og nap løfte hove men ikke med hendes gode vilje, og så ku hun trækkes med og havde gået i løstdrift hele livet faktisk... 2,5 uge gik puuuhaa lang tid at vente og så kom hun endelig til sjælland.. hun fik noget tid og falde til og lære mig og de nye fold venner at kende, og så sku vi ellers i gang med tilridningen men da hun var helt rå har det krævet at jeg har ventet en del på hende, + hun blev ramt af voldsom orm der osse krævede lidt pause og så har hun haft en lille vokse pause, men alt min venten på hende opbygning af tillid og træning af div ting har nu resulteret i den dejligste mule, hun står i boks, hun kan bindes på staldgang, løfte hove lige så let som ingen ting longeres og alt det daglige hun kan såmænd osse rides på nu, vi har brugt mange måneder på bare og skridte rundt og lære de mange grund ting og det hele har bare været vente tiden værd, vi er så begyndt med undervisning og så kom vi til undervisningen idag... hold da op græd næsten af glæde (ved godt det overdrevet, men blev bare så enormt mega glad) og så travede vi ikke kun to skridt NÆH helt 2 runder i trav uden stop, grunden til jeg osse er så glad er at hun gik, med mig på ryggen i trav som om hun ikke havde bestilt andet og jeg ku bare mærke det var 110% iorden med hende og at hun syntes det var dejligt, at hun virkelig nød det var bare alfa og omega.. puuuha det blev vist lidt langt, men vi er bare nået så langt nu og jeg har hende 320%med hele vejen hun er bare cool med det hele.... men det var så den lille historie for at forsklare hvorfor jeg har glædet mig ekstra meget til vi nåede denne dag, det har bare været alt vente tiden værd, men nu vil jeg stoppe med at skrive inden i falder i søvn for er simpelthen så glad så jeg ku blive ved,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yes Yes Yes YEEEEEEEES ;O)
Kommentér på:
Yes Yes Yes YEEEEEEEES ;O)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce