{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Nøj hvor er det svært! {{forumTopicSubject}}

Jeg står og er igang med at sælge min dejlige hest Chamonix, da hun desværre har lidt skavanker der gør at jeg ikke kan bruge hende på det plan jeg gerne vil.. Og skal jo gerne have en jeg kan komme lidt videre på, og derfor har jeg ikke råd til at have 3 heste, det er økonomien simpelthen bare ikke til!

Jeg synes ikk at det var så slemt da vi i starten snakkede om at sætte hende til salg, og egentlig heller ikk da jeg så satte hende på nettet...

Men de første købere var ude og kigge idag, og nøj hvor havde jeg ondt i maven, og har det lidt stadig.. Det er godt nok en underlig fornemmelse nu synes jeg..
Jeg har haft hende i 5 år nu, og skal så give slip på hende, til nogen helt fremmede mennesker, som jeg jo bare kun kan håbe, passer hende lige så godt som jeg har gjort..

Jeg har også her til aften fået endnu et opkald fra en der var interesseret, og hvis de kommer og kigger en af de nærmeste dage tager de traileren med, for de kommer helt fra Nordjylland, så de tager hende med hjem, hvis de kan lige hvad de ser..

Jeg havde for det første ikke regnet med at det gik så stærkt.. Men omvendt er det jo også rart nok, for vil jo gerne videre.. Men NØJ hvor er det svært lige nu..

Men som sagt - jeg er indstillet på at sælge hende,
Bare det dog ikke skulle være så svært.. ='(

I kan se hende på min profil, så i ved hvem jeg snakker om.. =) Hun har sku bare været den bedste hest man kunne tænke sig!!

Mvh Celina..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj hvor er det svært!
  • #1   16. mar 2009 Dert er rigtig svært. Jeg nåede at have min sidste hest ½ år og det var svært at sige farvel til hende. Heldigvis lavede jeg en aftale med sælger om at han købte hende igen og så fandt jeg en ny hest hos ham der apssede bedre til mig. Så jeg skulle ikke stå model til forskellige købere.
    Og du har haft hende så længe, så det må uden tvivl være rigtig svært.
    Helsigvis er der masser af dejlige hestefolk som alle gør deres aller bedste for at passe deres guldklumper. Så hun skal sikkert få et godt hjem og så håbe jeg du finder den hest du kan komme videre på. Den skal du nok også hurtigt blive glad for.


Kommentér på:
Nøj hvor er det svært!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce