{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

hvordan får jeg min mor overbevist ? {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften lyder ^^

da jeg interesserer mig for små ponyer altså ponyer under 140

og jeg heller vil køre med ponyer end jeg vil ride

men hun forstår det bare ikk

jeg må godt få en hest
men når jeg siger at det skal være en pony nægter hun at så skal jeg ikk have nogen hest

Pga at det kig galt men min første pony

hun siger vis jeg skal have hest skal det være en STOR hest som jeg kan ridde på

men da jeg ikk interessere mig særlig meget for at ridde mere

vil jeg ikk ha en stor hest men ved bare ikk hvordan jeg skal få hende overbevist om det

har i nogle gode råd ? smiley

jeg ved godt at man os kan kære med store heste men min intetresse liggeri de små ponyer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af aftræk fra badeværelset i loft til taghætte 2.000 kr.
  • Vandinstallation til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Skift af vaskemaskine 650 kr.
  • samling af sænke/hæve bord fra Jysk 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan får jeg min mor overbevist ?
  • #1   16. mar 2009 først. Er det dig der har alle de heste på din profil? For så ved jeg det ikke.

Men ellers så skal du fortælle hende om alt det man kan bruge de små ponyer til, kørsel, tricks mv. Og har man ponyer med stamtavle kan man få nogle rigtig hyggelige dage på skuer. Det er bare noget helt specielt med de små.

Jeg kan sagtens forstå dig, jeg solgte selv min hest da jeg var 18, da jeg ikke rigtig fik hende redet, havde ikke lysten, så synes det var synd at hun bare gik. Og så købte jeg mig en shetlænderplag istedet, som jeg har haft rigtig meget glæde ud af, og stadig har idag

• #2   16. mar 2009 det er heste jeg har passet eller passer nu ..

ja jeg har ikk lysten til at ride men bare nusse og lave tricks osv men når nu hesten er vandt til at blive redet hver dag er det jo synd når den ikk blir brugt mere

• #3   16. mar 2009 du kan sagtens få en pony på under 140 som du både kan ride og køre smiley

f.eks islænder, fjordhest, DSP osv smiley

• #4   16. mar 2009 hvis din interesse er hos de små, må hun da kunne forstå det, der er jo også forening for de små max 110 i stg. selv om de ikke har stamtavle... (Minimule).

Så der er masser af muligheder for at få brugt de små ponyer og komme ud til forskellige ting....

• #5   16. mar 2009 Tror du ikke hun tænker på stævner osv.?

Det gør min mor, hvis vi en gang ikke vil låne Vallentin mere, så skal jeg have en HEST, da jeg ikke har så mange pony år til bage og det er lidt ''spild'' pg gå ud og købe nu, som jeg slet ikke kan undvære om nogle år smiley

• #6   16. mar 2009 jeg ridder ikk stævner

jeg ridder kun for hyggens skyld og det ved hun os godt ..

• #7   19. mar 2009 Prøv at overbevise hende om at der er en lille pony ude i verden der bare siger 'klik' med. At der måske er en bedere ven for dig i de små end i de store. Og så er ponyer tit lidt billiger i kost og opstaldning

Kommentér på:
hvordan får jeg min mor overbevist ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce