{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dually-grimen?
  • #1   25. mar 2009 Team Juulsminde - okay vidste ikk man kunne ride med den .. hvordan fungere den ?

• #2   26. mar 2009 Hejsa xD

Har selv en dually grime, som jeg også nogengange rider med - jeg syntes den har meget svært ved at give efter igen, når man først har strammet lidt. Det er rigtig den skal sidde så den ligger tryk på næsen - men ikke lukker for luftvejene. Når man binder hesten i den, sidder der en ring under grimen til det xD ....

• #3   26. mar 2009 Brug af den har ikke med tvang at gøre. Man skal bare sætte sig ignennme som leder, hvad også har MEGET med tillid at gøre...tillid kan IKKE opnåes med tvang, men med respekt. Har din hest ingen respekt for dig, kan den ikke se dig som sin leder, og have fuld tillid til dig... Sådan er det bare i dyernes verden...for det handler jo om at overleve, og kun en GOD og stærk leder kan sikre det. =)

Og det er de MR bygger meget af det han gør op på. =)

• #4   26. mar 2009 Dually-grimen er lavet mhp. negativ forstærkning, som er det princip, bl.a. Monty Roberts arbejder meget ud fra. Læg et pres på hesten, når den viser uønsket adfærd og fjern presset som belønning, når hesten udfører en ønsket adfærd. Det er konceptet meget kort og enkelt beskrevet. smiley

Jeg er ikke i tvivl om, at denne metode virker, og jeg kender mange, som bruger Dually-grimen og er meget begejstrede for den. smiley

Personligt foretrækker jeg dog den modsatte træningsform; positiv forstærkning, hvor jeg belønner den ønskede adfærd og ignoerer den uønskede adfærd. Men det er en smagssag. smiley

Kommentér på:
Dually-grimen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce