{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Dually grimen - Monty Roberts {{forumTopicSubject}}

Godaften HG!

Jeg sidder her og surfer lidt rundt på nettet, for at fordrive tiden denne kedelige søndag aften. Her falder jeg over dually grimen, der er opfundet af Monty Roberts.
Den ligner sådan set en almindelige grime, men skal sidde tæt ved hestens hoved og næsebåndet på grimen skal sidde lige under kindbenene på hesten, således at det ekstra "næsebånd" sidder på knoglen og ikke lukker af for luftvejene. Når hesten går imod, vil dette ekstra "næsebånd" stramme til og gøre det ubehageligt for hesten, når så hesten følger med igen, vil det løsnes og derved blive behageligt igen. (Lige for dem, der ikke ved hvad det er)

Mit spørgsmål er så til jer, kære HG, hvad I mener om denne grime og brugen af den. Altså, jeg vil rigtig gerne skabe en debat omkring den!
Jeg selv kan godt se princippet med den. Men han gør vel brug af negativ forstærkning og det ved jeg ikke om jeg er helt med på. Men lad mig høre jeres mening!!

Vh. Laura Mailand smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dually grimen - Monty Roberts
Kommentér på:
Dually grimen - Monty Roberts

Annonce