{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Efterårskåring den 13"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterårskåring den 13. september 2009
  • #1   19. apr 2009 Hvor mange gange må man kåre sin hest om året. ?

• #2   19. apr 2009 Lige så mange gange man har lyst. Men om det kan betale sig må man jo selv afgøre.

Hilsen Helle

• #3   19. apr 2009 og lige for at få det på plads, kan man også kåre Irish Cob Crossbreed der?

og der burde stå mere om hvordan man fåer kåret hesten i ICC, på hjemmesiden...

• #4   19. apr 2009 Kirsem ja, det er DÈT jeg mangler at kunne læse mig frem til...

Har en IC, som blev kasseret i tinker foreningen fordi hendes hoved ikke var racetypisk, jeg vil da først se om hun kan blive accepteret som IC'er som jeg har købt hende til at være, men hvis det ikke skulle lykkeds, at hun så blev godkendt ICC... og så kommer hun forhåbenligt med et rent ICC føl...

det jeg mangler information om er såre enkelt, hvordan foregår det, hvordan får man hesten racegodkendt, og hvordan foregår en premiekåring, og i det hele taget hvordan tilmelder man osv osv... det er let nok for folk der har prøvet det i foreningen før, at forstå, men for de nye mangler der informationer...

(spørger på vegne af min svigerinde, som ejer hesten.)

• #5   19. apr 2009 det første giver sig selv...

MEN, er man ikke nødt til at vide OM ens hest kan præmie kåres inden man melder til, af hensyn til at betalingen skal passe.
    og hvad er det for sundhedsdokument? en underskrift på at der ikke har været sygdom i stalden de seneste 3mdr.
    det ville jo være hul i hovedet ikke at betale for en præmie kåring, hvis den kan godkendes... og igen ville det være trælst at betale for en præmie kåring hvis hesten "kun" er ICC, eller kan den ikke præmie kåres selvom hesten er en ICC?

• #6   19. apr 2009 Juhuuuuu så skal MacNeal og jeg med! smiley det var en hyggelig kåring i dag

• #7   20. apr 2009 Er min hingst og jeg velkomne til denne kåring, på trods af en 1.premium + champion-bedømmelse under echa-esv, marts sidste år?

• #8   20. apr 2009 For at kunne skrive at han er kåret STER, samt også få ham kåret andre steder end ECHA-esv.

• #9   20. apr 2009 Hehe, tror ikke du kan lære mig noget angående det hér. Men ECHA kører ikke med STER mere, med mindre man virkelig vil have det, og med hensyn til bedækning er det også fint at have hollandske points (ECHA kårer anderledes/andet skema).
    Men grunden til at jeg spørger om vi er velkomne er, at vi er blevet afvist af IrishCob.dk - Altså, Swoop måtte ikke komme på hingstelisten - Selvom at vi er medlem i ICS Holland og <b>selvom</b> at han er følkåret i selvsamme forening, da han er avlsgodkendt under ECHAesv.

• #10   21. apr 2009 Jeg er fristet... men jeg kommer nok bare og kigger igen... Ehhh... hvor var det dog en dejlig dag...

• #11   21. apr 2009 Jeg har kontaktet Kit uden held. Derfor kontakter jeg trådstarter (Helle) hér, da jeg ikke har hendes e-mail, og ikke får respons fra Kit.
    Og desuden er det ikke på sin plads at du (og andre) blander dig i et spørgsmål, der ærlig talt var direkte til trådstarter. Pas på med at blande dig, når du ikke kender baghistorien.

Kommentér på:
Efterårskåring den 13. september 2009

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce