{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Kæft jeg er sur - veninder {{forumTopicSubject}}

Ja altså, mine veninde x holder en filmaften i morgen, med både drenge og piger - 4 af hver. Min bv, hendes gode veninde og x's gode veninde. de er allesammen gode veninder.
Men nu er det altså sådan at mig og min gode veninde KD er blevet inviteret. og hold kæft det pisser mig af! Når jeg spørger hvorfor svarer hun ikke. Og man får virkelig indtrykket af at de ikke gider at have os med. Vi er allesammen rigtig gode veninder på kryds og tværs - og forstår self ikke grunden til at vi ikke er blevet inviteret. Og det værste er at de sidder og planlægger det mens mig og KD sidder og hører på det. HVIS de ABSOLUT ikke skulle have os med kunne de sgu da lade være med at gøre alle opmærksomme på det - man føler sig virkelig overset og af lavere værdi, selvom vi begge to er bedste veninder med to af dem der holder det.
Nu har jeg så skrevet til hende om hvorfor vi ikke må, - men huns svarer ikke. Har bare lyst til at holde en mega fed fest og invitere alle undtagen dem. KÆFT hvor er jeg sur!

Skulle lige rase ned..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæft jeg er sur - veninder
Kommentér på:
Kæft jeg er sur - veninder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce