{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Flipper ud over noget hun elsker ? {{forumTopicSubject}}

Håber overskriften er sigende nok..

Det er fordi jeg er ved at få nok. - Jeg kan ikke klare min hest mere ! Jeg HAR lavet meget jordtræning både med og uden godbidder, hun er underligt nok kun blevet mere strid.
Hun er ikke særlig sød på banen, det er så hvad det er. Skal siges hun er meget stædig.. Men hun ELSKER at ride tur .. Eller gjorde ?
Men hun hoster nogle gange, men der er ikke noget galt. Hun er passet med alt, osv, og dyrlægen siger det går over .
Men så er det at hun nogle gange når vi galoperer på tur tager hovedet ned, men idag da vi skulle ride tur hostede hun lidt, bukkede og flippede ud med hovedet nede, så jeg sad som en jockey, bare uden stigbøjler hvis I forstår ? Men lige da jeg var ved at dratte af , stopper hun .. Så prøver vi igen efter lidt pause, og uden hun hoster eller noget tager hun bare hovedet ned og vi får det samme show.. Så efter det skridter jeg blot, og så rammer hun pludselig sin egen sko med baghoven, så springer hun til siden, men det var det. Så tar' hun to skridt eller noget, og ligepludselig stejler hun bare, hvilket hverken hende eller jeg har prøvet før ! Så da hun kommer ned bukker , hopper og stejler hun så jeg hopper af og tjekker hende, der er intet galt.
Så prøver min veninde hende, men hun sparker hele tiden mega meget efter os, hvilket hun ellers ikke gjorde i starten af turen, og hun er lige vendt af med det.. Men hun sparker altså ud efter os, og er få mm. fra os ! Men hun kommer op, og min veninde får så den store tur, og ingen af os tør mere.. Så går vi lidt, men vælger så at hoppe op og trave lidt af vejen hjem , og skridte.. Så red vi hende lidt på banen hvilket gik fint nok indtil hun ikke gad mere, så fik vi slyngeturen igen, men til sidst gik det godt. Med pisk desværre ): ( Jeg er meget imod pisk og sporer, men der var intet valg ! Det med banen har stået på længe nu .. )

Jeg håber ikke det blev alt for forvirrende, jeg kan bare ikke mere og overvejer at sælge hende, hvis jeg overhovedet kan det ? Vil så gerne have lidt hjælp, håber det hører til her ! I starten var hun lidt dårlig, så blev hun RIGTIG god, og nu er hun bare.. "Skør i hovedet" ??.. /:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flipper ud over noget hun elsker ?
Kommentér på:
Flipper ud over noget hun elsker ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce