{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boots & klokker..
  • #1   10. jun 2009 Jeg vil begynde at bruge dem, fordi at hun er utrolig meget pas-agtig i Tølten, og det vil hjælpe hende med at skille hendes gangarter bedre ad smiley

  • #2   10. jun 2009 Ja nu er der nogen som siger at de aldrig vil bruge vægte, men har i nogensinde prøvet at veje jeres alm klokker, alle mine gummi klokker vejer mellem 120-170 g og de er alm.
    Mine stofklokker vejer ca det samme alt efter hvad mærke.

    Det syntes jeg giver stof til eftertanke......... at alm klokker vejer så meget.



  • #3   10. jun 2009 som jeg skrev så er det forskelligt alt efter mærke :o)

  • #4   10. jun 2009 ja :o), men det jeg mener er at jeg syntes det er lidt vildt at alm gummi klokker str S og M vejer så meget

  • #5   10. jun 2009 Lige pt. rider jeg med vægt på Kóngur, da jeg skal til stævne i weekenden smiley Dog vejer bootsene omkring 220 g ... Men ellers rider jeg normalt bare med beskyttelses klokker på ham, og engang imellem boots da jeg har fået det af vide af en jeg har været på kursus med smiley

  • #6   10. jun 2009 Jeg gør det inden stævner og til stævner. Og til kursus bare nogle helt lette:)

  • #7   10. jun 2009 Sjældent, et par gange om mdr og hvis jeg skal have taget billeder eller filmes smiley og så ugen før ugen op til stævner.
    Og så ja til selve stævnet !
    Men syntes klart hestene skal kunne alt uden


  • #11   11. jun 2009 Nicole: Ej hvor skægt jeg syntes det er tit i de høje klasser og sjældent i de lave fordi stortset ALLE børn bare tager tinge boots på sin hest XD
    men syntes mange bruger neopren eller quarter boots i de svære


  • #13   11. jun 2009 Syntes bestemt ikke vægten skal nedsættes igen bare fordi nogle ikke kan bære det er der jo mange der har glæde af det !!

  • #15   11. jun 2009 Hesten skal også kunne gå med vægt før man skal bruge det andet er da også dumt det er da latterligt g ødelægge hestens tölt fordi man putter alt for meget vægt på :S

  • #17   11. jun 2009 Ja bid reglerne de er da så latterlige i DK og jeg fik afvide at i dressur må man ride med det man har lyst til ! smiley
    Altså af en fin dressur rytter


  • #19   12. jun 2009 Nicole: Både ja og nej men hvis vi har reglen her syntes jeg også den skulle gælde i de andre lande, syntes også det er forfærdeligt hvis folk rider grimt med det , men helt ærlig hvad så med de voksne `??? de hiver og flår så hjernedødt i stangbiddene

  • #20   12. jun 2009 Jeg sagde heller ikke at man skulle ride med stang i lette, men syntes juniore burde måtte i de svære, hmm nogen gør måske men det er der sikkert også mange voksne der gør personligt syntes jeg det burde være omvendt at seniore ikke måtte men børn og ungryttere måtte de kan på sin vis ikke tage ligeså meget fat at nogen voksne måske har mere erfaring med ridning er en ting men det vidst ikke alle voksne der har det, det ihvertfald tit jeg ser en senior proff hvor jeg tænker okay han/hun træner heste for SINDSYGT mange penge og ser absolut ikke særlig dygtig ud. men det jo bare min mening

  • #21   12. jun 2009 Julle: der kan da sagtens være en grund altså på sokka er det mildere end alm bid så jo det er da en fin grund & det det eneste bid hun ikke får noget i munden af og hun var slet ikke hård på tøjlen da jeg red med det, nogen heste har ingen anden udvej end bare at gå med hovedet helt nede med hovedet hvis stangen bare bliver holdt helt vildt stramt men hvis man næsten ikke har fat så er det da bedre i visse tildfælde smiley

  • #22   12. jun 2009 Jeg syntes dog ikke man skal smække stang på en hest der ikke i forvejen kan gå fint nok på alm bid ! ellers kan jeg ikke se det dårlige i stang bare man rider ordenligt med det

  • #23   12. jun 2009 Tror aldrig vi bliver enige i det her smiley
    det jo ligesom det med barbering osv jeg ved jo bare hvad der hjælper min hest helt enormt meget kan jo ikke sidde og svine noget til som bare gjorde en kæmpe forskel positivt !


  • #24   13. jun 2009 Nicole: Nej men det syntes nogen jo der er :S
    Ja i de forkerte hænder, men tvivler på der er nogen der altid bare rider deres hest på stangbid, da jeg havde stangbid red jeg 2-3 gange om ugen med det og resten af tiden med alm bid


  • #25   14. jun 2009 Nej det kan godt være men det er sku kun hjernedøde personer !
    Næ det syntes vi to ikke, men det syntes nogen jo desværre


  • #27   14. jun 2009 Det var heller ikke uden at tænke at jeg lige smækkede stangbid på sokka den der gang tilsyneladene var jeg bare så heldig at det gik så fint og det ødelagde ihvertfald INTET tværtimod i kombination med at jeg red med stang og hun blev klippet gjorde hende til en helt anden hest og siden har hun bare forbedret sig hekt ekstremt meget.
    Nogen gange kan det der korrektionsbid godt irretere mig syntes det sidder rædselfuldt i hestens mund hvis folk rider med det til konkurrence kan sku bedre lide stang på nogen punkter
    kan også godt være jeg bare syntes korrektion er grimt men syntes bare det giver et dårligt indtryk på en eller anden mærkelig måde :S

    Julle: Godt julle smiley
    kan vi egentlig ikke også snakke sammen omkring det med DM. ville så gerne med der over den uge før for at prøve noget andet helt seriøst jeg kan da bare gå og snakke lidt med dig og caroline og strigle nogen heste eller what ever vil ihvertfald rigtig gerne smiley måske er det også godt for dig selv med undervisning ugen op til ??


  • #28   14. jun 2009 Caro: Men jeg syntes det er fint til Embla måske også fordi dit er så kort, bare så du ikke troede jeg nærmest så på dig ;)<3

  • #29   14. jun 2009 Haha Thea ihhh vi tænker end, nogen gange skal man da også skide på hvad alle andre syntes og bare se hvad der fungere godt på ens hest og træning, folk glemmer nogen gange at INGEN heste er ens og man ikke kan generalisere alting på den måde som nogen gør.

  • #30   14. jun 2009 Ja tror bare tit problemet er at folk putter stangbid på heste der er stive og anpændte og det hjælper ihvetrfald ikke på det !!

Kommentér på:
boots & klokker..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce