{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klokker & boots
  • #2   10. jun 2009 jeg rider med vægt ca. 1 om måneden (:
    landi løfte sådan set ikke højere med vægt,
    han kommer bare ikke lige så hurtigt op i tempo (:
    til pinse red jeg kun med beskyttelse & sådan går han bedst
    bare med 50 gram (:


  • #5   11. jun 2009 mhh, jeg sys 120 gram er lidt lidt for lavt !
    hvorfor ikke bare 200 som det er nu, folk må jo selv ha samvittighed
    til om hesten skal gå med 250 eller 110? eller bare beskyttelse for den sags skyld, jeg rider altid med beskyttelse på landi ellers træder han sine sko af i tølt, & så sjældent med vægt måske 1 gang på 2 måneder & de vejer så kun 165. men hvis jeg havde en hest der ingen trav havde næsten & passagtig i tølen som maria siger; ville jeg da 100% hjælpe den med lidt vægt. & ja det er super fedt & vise sin hest til stævner kun med beskyttelse da man ser dens naturlige bev. - & det os kun da jeg rider med på landi - men det er jo ikke alle heste der løfter højt fra naturens side, & landi for faktisk lidt mindre løft men vægt på, derfor rider jeg har bare med 50 gram, og så har jeg fjedrende säler på fordi ellers så smadre hans sener..


  • #7   11. jun 2009 altså som jeg skrev før er maria & jeg fuldstændig enige!
    nicole & Team FE;
    jeg synes i overdriver lidt, ja jeg bryder mig os bedst om kun beskytttelse! men en kæmpe stor islandsk stærk hest, på 400 kg, kan næsten ikke engang mærke 200 gr. !?


  • #8   11. jun 2009 Det der med at man bedre kan danne sig et indblik i hestens bevægelse uden beskyttelse er i og for sig rigtig nok, men jeg er ikke enig i det med at det skal afskaffes.
    der er nogle heste der er meget nemmere at ride (j.f. samling og takt) Hvis de har et par boots på.

    jeg rider meget sjældent med boots derhjemme, medmindre jeg træner op til stævne. jeg plejer at ride med boots 2 uger op til et stævne. så rider jeg med dem i den første uge og tager dem så af for at ligge dem på de to sidste dage inden jeg skal afsted.

    Nu er jeg vist ved at anskaffe mig en hest der ikke kan holde bootsene på, så der kommer det nok af sig selv; kun beskyttelses klokker! (:


  • #11   11. jun 2009 Syntes vægt er fint! Jeg rider selv med det til stævner og uger inden og ellers kun en gang imellem til undervisning.. (: Men min er -gænger og traver bedre med vægt.. ;D

  • #14   11. jun 2009 Jeg rider med vægt 2-3 gange om ugen op til et stævne.
    Der rider jeg med 170 eller 200 g.
    Ellers rider jeg bare med beskyttelse! smiley J
    eg syntes at boots er gode og jeg kan ikke se hvad der er galt med at ride med vægt!!!
    200 g, er ingenting i forhold til 400 kg! smiley


  • #16   11. jun 2009 ikke for noget men om det er 350 eller 400 kg gør vel ikke den store forskel i forhold til 200 g? ;0)
    men ja hvis man selv skal rende rundt med ekstra vægt ville man måske også blive lidt øm dagen efter, i hvert fald hvis man ikke strækker ud, men det forhindrer jo ikke folk i at tage i fitness center og "pumpe jern" ;0)
    hermed ikke sagt at man bare skal proppe på for det skal man ikke.. men jeg synes bla. man kan bruge det til at sætte nogen flere muskler på hesten (forstået på den måde at de forskellige gangarter bruger forskellige muskler, en pasbunden hest vil derfor ikke have så mange muskler til trav og vil hurtigere blive træt, hvis man træner med vægt vil det sætte flere muskler og hesten vil derfor fremover ha flere muskler til det også uden vægten) men grundridningen skal skam først være på plads.. det er ikke til at tage smutveje med =0)
    om det gir mere samling synes jeg så ikke, men hvis nogen føler de får det resultat skal jeg da ikke diskutere dem imod =0)


  • #17   11. jun 2009 haha maria caro & jeg er vidst enige :o)
    ^óg os julle mulle d;
    intet galt med vægt? forhelved hesten vejer 350-400 kg, & hallo det er 200 gram vi snakker om d;
    selvom jeg sys det er fedt at vise sin hest kun med beskyttelse (;


  • #18   12. jun 2009 er helt enige med jer piger XD men der er ikke noget galt med at ride med vægt!! smiley Og om hesten vejer 350-400 kg er lige meget, men det jeg mener er man skal self. ikke bare en dag tage 200 g på, hestene skal jo trænnes op med det! smiley



Kommentér på:
klokker & boots

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce