{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Må man myrde postbudet? XS {{forumTopicSubject}}

jeg fik i onsdags kl. 5.30 am en mail om, at nu var min pakke - indeholdende New Moon, Eclipse og Breaking Dawn - leveret. Og med normal dansk post ville den jo så have været hos mig torsdag, går jeg ud fra... Men postkassen var fuldstændig tom!! >:o( Så sad jeg i morges og lyttede efter posten - uden musik eller fjernsynet tændt for at være sikker på, at jeg ikke missede det hvis han kom og ringede på (min ringklokke er MEGET lav) men der skete nada :o( Da jeg så ikke vente længere gik jeg ned til bilen og da jeg tjekkede postkassen havde jeg fået et brev og et blad - intet med Twilight sagaen at gøre.

HVAD FA****?! Jeg ved godt det ikke er hans skyld, men NØJ jeg havde lyst til at støve postbudet op og tæve ham sønder og sammen. Jeg vil have mine bøger! Sgu altså XP Tror jeg stormer ned til posthuset på mandag og forlanger at få lov at tjekke om de har en pakke liggende til mig!

Det er lige før jeg fortryder jeg bestilte over nettet (gjorde det fordi de var 60 kr billigere end i butikkerne - pr. bog!) og har bare lyst til at storme til boghandelen og købe dem. Men nu har jeg jo bestilt dem... *suk*

Går ud fra det ikke kun er mig der er så besat? ;oP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man myrde postbudet? XS
Kommentér på:
Må man myrde postbudet? XS

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce