{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Hvad synes i om HP 6 ?? {{forumTopicSubject}}

jeg var inde og se den i nat;)

jeg synes klart den var bedre end 5 og okay lavet når man tænker på at de bliver nød til at skære en del af den..
den havde godt med humor og det virkede godt i den og så synes jeg den var godt lavet..

selvf synes man altid der mangler en del når man har læst bogen og jeg savnet også nogle ting men alt i alt synes jeg den var rigtig god.. smiley

andre der har set den? hvad synes I??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad synes i om HP 6 ??
  • #1   17. jul 2009 jeg var inde og se den kl 00.05 i level7 og må nok indrømme filmen er blevet mere moden... og handlingen er blevet lidt mere barsk til forhold med de andre... dog mener jeg at der var for mange sammenklips fejl i filmen....
    men ellers var den god nok

• #2   17. jul 2009 Jeg var også inde for at se Harry Potter & The Halfblood Prince i nat... Var meget spændt på netop denne film, fordi jeg bl.a. havde hørt, at filmen skulle være mere morsom end de foregående... Emma Thompson havde sågar kaldt den "en romantisk komedie". Så jeg må indrømme, at jeg - selv om jeg glædede mig - havde bange anelser og frygtede en forfærdelig plat film.

Heldigvis blev mine forventninger gjort til skamme... der VAR da klart mere humor i denne her, end i de foregående HP-film; ingen tvivl om det, men til min store overraskelse fungerede det rigtig, rigtig godt. Synes også, filmen var flot lavet, og selv om der var visse ting, jeg savnede i den (bl.a. mere af Voldemorts forhistorie, som filmen springer temmelig let og elegant henover efter min mening), og enkelte ting var lavet om i forhold til bogen, ja så var jeg faktisk fuldt ud tilfreds med den. smiley

Faktisk har min søster og jeg allerede aftalt, at vi skal ind og se den igen - denne gang sammen - om nogle uger. smiley

• #3   17. jul 2009 Jeg saa den allerede onsdag, og hold da op..den er saa god smiley og mega spændene!!

• #4   17. jul 2009 Eiiii, dit heldige asen, Prinsesse IP - hvordan kunne du se den allerede der??? smiley

• #5   17. jul 2009 Fordi jeg bor paa Island, og de er altid foran Danmark med de nye film hehe smiley

• #6   17. jul 2009 Jeg har så lige siddet og læst anmeldelserne i Nordjyske Stifstidende, hvor filmen kun får 4 stjerner???? Anmelderen skriver bl.a., at filmen ikke kan ses selvstændigt... øh... nej, selvfølgelig ikke; den er nummer 6 i en serie! :-S Men den får ros for effekterne og måden, den er filmen på. smiley

• #7   17. jul 2009 Yndlingsperson? Hm... Professor Severus Snape er min klare favorit; både i bogen og i filmene, selv om han ikke fremstilles helt ens i begge. smiley Jeg synes, han er herligt kompleks og elsker hans bidende sarkasme. smiley

Men jeg kan også rigtig godt lide Rubeus Hagrid og Remus Lupin... og Neville Longbottom. smiley

I filmene synes jeg i øvrigt, Rupert Grint er genial i sin fortolkning af Ronald Weasley... kan faktisk bedre lide film-Ron, end bog-Ron. smiley

• #9   18. jul 2009 er vild med Luna Lovegood smiley hun er cool

• #10   20. jul 2009 WUHU ,
    den var skide god smiley :D
    - dog var det ikke helt lige så sørgeligt i slutningen som jeg kunne have håbet, men det er vel også svært at lave .

Den var mere lys og sjov end de foregående . Synes de er blevet mørkere og mere dystre - som de jo skal .

Generelt er HP filmene bare skide gode . Super flotte special effects, godt skuespil og humør (Ja, humør . ikke humor , selvom den nu også er god, men det er jo bøgerne der kræver det ;D)

• #11   25. jul 2009 <b>Miss perfect 2 * Team TWH * - med de 4 grotlinger -
    </b>
    Satser på at Richard Harris var ham der spillede Dumbeldore til at starte med ? Han var SKIDE god !

• #12   25. jul 2009 Ja, det var en skam smiley
    Må han hvile i fred smiley

Kommentér på:
Hvad synes i om HP 6 ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce