{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart af bidløs ridning...
  • #1   7. aug 2009 Følger lige med smiley Jeg rider normalt med bid på Zorro. Men synes det er lækkert at sætte sig op på ham i bidløse og så går han ligeså fint som med bid =)

• #2   7. aug 2009 Vi har ikke en bidløs trense godt nok. Men er lige startet op med hackamore.. Men den er jo også bidløs..

• #3   7. aug 2009 I virkeligheden burde alle heste der er redet korrekt, kunne rides uden et bid..

• #5   7. aug 2009 glæden hesten bliver mere glad og varm når man rider

• #6   7. aug 2009 der var kæmpe forskel på min hest. før vi begynde på det red vi altid dressur, vi kunne ikke finde på andet kun at lukke ham ud i ridehuset. og det sy han selv var røv kedeligt. hver ridetyr blev en pest. jeg begyndte kun at ride på ham ca. 1 eller 2 gange om ugen og når vi skulle ride måtte jeg næsten skubbe ham over i ridehuset og når vi endelig kom igang løb han med mig hele tiden og gad ik som mig smiley

så fandt jeg ud af hvad horsemanship var og jeg begyndte at komme ud til ham hver dag han blev meget mere glad og alle sagde det til mig. vi hyggede os meget og legede hele tiden. han var blevet rigtig glad som aldrig før.

og i det hele gik der ca. 2 uger da jeg kunne mærke han blev gladere smiley

knus

• #7   8. aug 2009 Det der er i det, er at jeg for en uge - halvanden siden fik min hackamore. Og vi har udelukkende redet med den siden jeg fik den.. Har dog været derude også hver dag den seneste tid og varieret træningen..

Men jeg synes at det går rigtig dejligt for ham, og han kommer når jeg kalder - hvilket han ikke plejer at gøre. Men har han gjort hver dag den sidste uge - som om han gerne vil med - nu når han ikke skal have bid i munden længere smiley

Dog vil jeg sige at vi stadig træner dressur, og håber at komme længere med dressuren end vi er nu måske en LB eller LA. - Men med hackamoren som "bid"

Jeg har aldrig gået vildt meget op i HMS. Og gør det stadig ikke. Jeg elsker min pony, og vi har et ubrydeligt bånd/venskab baseret på gensidig tillid og respekt. Men vi har ikke dyrket HMS som sådan, vi har hygget os, og lært hinanden og kende på godt og ondt - i vores tempo, og vi kan hvad vi kan, og hvad vi ikke kan øver vi os på at blive bedre til. Men vil ikke binde mig til HMS, hvis jeg ikke mener den træning er noget for os. Så jeg håndplukker fra alle sider, og ser hvad jeg kan bruge til Masca og jeg smiley

Kommentér på:
Opstart af bidløs ridning...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce