{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

hvordan longere man med hackamore ? (: {{forumTopicSubject}}

hejsa, ja jeg vil gerne vide om der er nogle der ved hvordan man longere i hackamore, har brugt hackamore til min pony skipper i godt 2 mdr. da han var øm i munden, efter forkert ridning, men har altså planer om at skifte tilbage til bid igen, da jeg ikke rigtig kan håndtere hackmoren (derfor har jeg bare redet ham for lange tøjler, når vi har redet på banen) og derfor vil jeg gerne have bid på ham igen, så jeg kan ride ham bedre, og have lidt kontakt til ham osv.. dyrlægen kommer her på næste onsdag for at vac. osv. og i den sammenhæng vil jeg gerne have ham til at tjekke om han er øm i munden endnu ellers putter jeg bid i munden, indtil på onsdag vil jeg så gerne longere ham, da jeg virkelig føler mig dum når jeg rider med hackamoren, men han jo stadig skal have motion..
derfor vil jeg gerne vide hvordan man longere med den, altså uden indspænding eller noget, men hvordan man sætter den fast uden der gør skade på ham, eller skal jeg bare longere i en grime (min longegrime er ødelagt?)

han er meget svær at holde når jeg longere ham og han laver virkelig ulykker i longen, så derfor gør det, det lidt svært bare at gøre det i en alm. grime
dumme lille pony (: smil hehe

knus isa

isabella V

vil også gerne vide det, hvis nu dyrlægen siger jeg ikke kan bruge bid til ham igen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan longere man med hackamore ? (:
Kommentér på:
hvordan longere man med hackamore ? (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce