{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Hest & Rytter - hvad ønsker herskabet? {{forumTopicSubject}}

VELKOMMEN TIL MIG...
Som nogen ved, og til andres oplysning, har jeg overtaget hvervet som redaktør på DTF's sider i Hest & Rytter. Jeg er blevet lidt kastet ud i det, men glæder mig til at komme rigtigt i gang med at gøre det til en rigtig god side. Det er mit inderlige ønske, at gøre det til en nyttig side for jer alle, og ikke mindst, gøre det til et rigtig godt vindue ud af til for DTF. Jeg vil gerne byde mig selv velkommen...

OG SÅ TIL MIN FØRSTE BRØLER
Nå, men med det sagt, må jeg vel starte med at komme med et lille dementi... Jeg blev jo, som sagt, kastet lige ud i det, og SKULLE det være gået nogens næse forbi, så er jeg jo ikke ligefrem garvet i Tinker-felten. Derfor er jeg MULIGVIS kommet til at smide nogle helt forkerte karakterer ind ved de kårede heste OG har overset 3 bogstaver som ikke skulle have været der (for fredens skyld, vil jeg ikke sige hvilke 3 bogstaver det er, men det starter med I og slutter med S og logoet er i toppen, så jeg troede at det var 'rigtigst', at det var med i brødteksterne også. Undskyld!). Jeg vil gerne med det samme sige, at det IKKE er foreningen der har lavet disse fejl, men mig i ren uvidenhed og lidt 'ene-og-alene-hed'. Jeg HÅBER I vil tilgive mig for begynder-fejlen. Jeg satser kraftigt på, at det ikke sker igen og håber, at jeg er så garvet til næste kåring, at jeg har en ide om, hvilke tal der er sjove at kigge på. En grafisk designer, har jo (i dette tilfælde) ikke en dyt forstand på tal...

OG SÅ TIL DET SJOVE
Jeg ved, at det er mega svært at finde tid til det hele, derfor vil jeg ikke plage jer om at skrive alt hvad I har på hjerte hver måned. Det bliver så kunstigt. Men SKULLE I have lyst til at fortælle om en tur, tanker eller en oplevelse, så send det til mig i fuld tekst, stikord, kode... alt er velkomment.
Der ud over, vil jeg hive lidt i forskellige og få stykket nogle gode artikler sammen til jer. Men hvad vil I høre om?

Jeg har tænkt mig, at indføre følgende:

01: Fast meddelelses-board med kalender-update

02: Side TI(nker)-hesten
Jeg skal bruge 4 hopper, 4 hingste og 4 plage eller valakker. Jeg vælger de 12 bedste/sjoveste billeder ud og bringer hestens profil i H&R

03: 4 ord fra formanden (meget kortfattet fra formanden om hvilke tiltag der er lavet siden sidst, så I er opdaterede og ved, om der er noget I skal undersøge nærmere)

04: Månedens tinker-stald-tip... Jeg dykker lidt ned i nye og gamle stald-tip. Send mig gerne dine!

Men hvad vil I helst høre om?
Sladder?
Ture?
Oplevelser?
Produkt-tests?
Nyheder fra foreningen?
Konkurrencer?
Hvad har været godt i fortiden? og hvad vil I BARE IKKE læse om??? Selvfølgelig skal det hele være Tinker-relateret, det er klart.

NYT LAYOUT
Jeg har haft fingrene helt nede i layout-kassen hos Hest & Rytter, og har fået lov til at ændre looket på hele vores side. Hest & Rytter er meget glade for det nye layout, men I må meget gerne fortælle mig, hvad I syns om det. Jeg retter det til løbende over de næste par gange, til det passer jer.

Pyh, sikke en smøre - godt vi kun har EEN SIDE i avisen, hva??!

Hilsner
Pauline
(send indlæg mm. til pauline@stalddeluxe.dk indtil jeg har fået min redaktør-mail).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest & Rytter - hvad ønsker herskabet?
  • #1   29. sep 2009 Ej hvor skønt at det blev dig Pauline:-) Du skriver på sådan en dejlig frisk måde:-)

    Og fejlene.... Al begyndelse er jo svær, så mon ikke du bliver tilgivet der;-)

    Jeg vil en af de nærmeste dage sende nogle billeder og ord til dig:-)

    Mange gange tillykke med din ny erhvervede tinker-post hehe:-)

    Knus Herfra


  • #2   29. sep 2009 Ih, jeg glæder mig til at se det nye layout!

    Kunne man lave noget med "så alsidige er vores Tinkere"? Altså noget med at indsamle fotos + lidt tekst om distanceridning, spring, dressur, jordtræning, kørsel og hvad søren folk ellers finder på at bruge deres dejlige pelstotter til smiley

    Og så lige til sidst: FEDT at du gider bruge så meget tid og energi på at lave en lækker Tinker-side til os!!!


  • #3   29. sep 2009 Så fedt at det blev dig!! smiley Ved at de bliver i top

  • #4   29. sep 2009 Pyt med fejlene. You go for it girl.^_^

  • #5   29. sep 2009 Glæder os til et frisk pust smiley

  • #6   29. sep 2009 >_<

  • #7   30. sep 2009 Jeg tvivler ikke et sekund på at du nok skal klare det til UG, Pauline!! smiley Jeg glæder mig til at komme hjem, så jeg kan se den nye flotte side. smiley

    Knus Jeanette


  • #8   30. sep 2009 Har Pauline trukket sig som redaktør?

    Hilsen Helle


  • #9   30. sep 2009 Typisk smiley

  • #10   30. sep 2009 HVAD???? Har de fået Pauline til at trække sig allerede?????


  • #11   30. sep 2009 Hejsasasa! Først, vil jeg gerne sige tak, for den varme modtagelse, de pæne ord, den store opbakning og alle de mails, pb'er og sms'er der er kommet i forbindelse med mit nye 'hverv'. Jeg så virkelig frem til det.

    Men det er korrekt, at jeg, efter at ha' oprettet denne tråd, fik en mail, der fik mig til, omgående at trække mig. Jeg hænger lidt i 'Orbit' lige nu, for den store opbakning jeg har fået, gør det da til en svær beslutning.

    Da jeg sagde 'ja' til redaktør-posten (eller hvad det nu hedder) var det på betingelse af, at jeg ikke blev pålagt de regler der er, om at man ikke må skrive på div. forums. Et sådant forbud ligger simpelthen i diamentral modsætning til hvad jeg tror på, og jeg syns det er brand ærgerligt, at der er elementer, der ikke formår at bruge den målgruppeflade og det fantastiske værktøj, som HG nu engang er. Det er jo et fantastisk sted, hvor 'vi alle' er, et sted vi er fortrolige med og som vi bruger på forskellige og samme måde. Derfor er jeg tilhænger af, at bruge de værktøjer, som social networking forærer os. Enhver intelligent markedsføringsstrategi integrerer sociale værktøjer og tager netop ikke afstand fra dem.

    Jeg mener desuden, at vi nye, bliver NØD TIL ikke at lade os påvirke af fortiden. Jeg handler og skriver ud fra, hvad jeg oplever på egen krop (og der er plads til meget - specielt over røven!), og det jeg har oplevet, ind til igår, har på ingen måde, givet mig anledning til at gå på listesko. Jeg har oplevet en god forening, med masser af hjertevarme og nye venskaber for livet. En forening, der forener de sjoveste personager og brancher på tværs af alder, politik og afstande. En forening, hvor man det ene øjeblik, kan tale om international avl og det næste, kan grine højt af en stor rund tinker-bag taget fra let uflatterende vinkel. Set ud fra det synspunkt, er der jo ingen grund til, at være så super sensitiv. Og vi nye, bliver NØD TIL at få lov at lade fortiden hvile, hvis fremtiden skal sikres. Jeg VED, at der er megen galde, mange sårede hjerter og knuste stoltheder i foreningen. Men det er FORTIDEN. Hvis vi skal have en ærlig chance for, at komme videre, bliver vi nød til at ligge frygten, såret stolthed mm bag os - eller i hvert fald distancere den fra os unge. Jeg kan og vil ikke lade den farve mit syn på foreningen. Det er hængedyn som, med mindre tyngdekraften vender, aldrig kommer til at hjælpe os videre. Lad os lære af fortiden og starte på fremtiden.

    PT har jeg trukket mig fra posten. Men post eller ej, intet skal få mig til at klappe kaje hvis jeg har noget på hjerte. Jeg ville simpelthen blive stresset over hele tiden at skulle tænke på, hvad jeg måtte sige hvor. Nej, så hellere 100% ærlighed og så et rap over fingrene når man jokker i spinaten.

    Og ja, jeg tilføjede ICS i brødteksten. Det var fordi logoet var i toppen, og jeg var bange for at såre nogen, hvis de ikke var nævnt på lige fod i brødteksterne. Jeg kan ikke forstå, hvorfor logoet har samme størrelse i toppen, og så er det en katastrofe i teksten. Det er jo, på grund af at det hedder DTF nu. Ok, den er feset ind, men det var altså ikke for at gøre nogen sure.

    Og så satser jeg på, at mange vil nyde at læse 'samarbejdskaraktererne' på hestene i skemaet, for det er de karakterer jeg fløjtede ind - de lignede mest en eller anden form for sammenregning, og jeg anede ikke hvilke tal, der var de mest rigtige at sætte ind... Hm. HOVSA.

    Sidst skal det lige siges, at det jeg sendte til Hest & Rytter faktisk var 2. korrektur. Jeg ventede længe på 3. korrektur, men den kom først en time efter deadline, og derfor måtte jeg sende det jeg havde, eller indsende intet. Jeg kørte så tilbage til kontoret da jeg endelig fik rettelser, og sendte en fil mere, men jeg er ikke klar over, om denne fil kom med. Hvis der er karakterer i Hest & Rytter, så nåede jeg det ikke, hvis der ingen er, så nåede jeg det. Det er derfor jeg skriver 'muligvis' i teksten, for jeg ved ikke, om rettelserne kom med eller ej.

    Jeg fortryder nu, at jeg prøvede at tage skraldet på forhånd og tage det hele på min kappe. For det var ikke min oprindelige mening, at fortælle hvorfor det endte som det gjorde, men det har jeg nu valgt at gøre alligevel. Jeg tror de fleste ved, at jeg er en ærlig sjæl der taler frit fra leveren. Ja, jeg lukker også meget fis og ballade ud, men jeg har aldrig villet nogen noget ondt, snarere tvært i mod. MEN når der så er nogen, der tramper på mig, så er der altså også konsekvenser. Jeg gider ikke lege kispus og være en anden end den jeg er, bare fordi jeg får en kløver i hatten fra en forening. For at citere min ynglingsfilm (en flaske showshine til den der ved hvilken en det er): Nobody puts Baby in the corner! Det gælder også mig - der er bare ikke andre end Fiona, der skal mase mig nogen steder hen, hvor jeg ikke vil være. Basta Fiddibus Bum!

    Jeg glæder mig til fortsat at skrive med jer, hygge med jer og lege med jer! Jeg syns I er skønne skønne skønne alle sammen, jeg har simpelthen ikke mødt andet end åbenhed og venskab!

    Lad os lukke den her, og ikke komme op at skændes. Tak for opbakningen, den har været enorm! Skal vi vende tilbage til at snakke om, hvad der kunne være godt i et fremtidigt foreningsblad? Jeg er sikker på, at min efterfølger vil være glad for et udgangspunkt smiley


  • #12   30. sep 2009 Det var da umådelig trist, og jeg syntes personligt at det var fint med at du brugte HG, da det ellers ikke altid er til at finde ud af hvad der sker:-/ Men trist at du allerede efter 1 gang må trække dig...
    Altid noget at vi når at se et af dine indlæg....

    Store kram herfra:-)

    PS. DIRTY DANCING haha


  • #13   30. sep 2009 Enig Pauline!
    Fortid for sig og fremtid for sig! Vi kan lige så godt se fremad og se lyst på tingene! Personligt aner jeg ikke noget om fortidens intriger er ærlig talt også ligeglad! Lad os holde foreningens formål for øje og så deltage i en forening hvor der er rart at være.

    PS. Jeg håber satme at du ombestemmer dig og bliver sættenisse igen!!!

    Arh, PIS! Hvor er du hurtig Stald Esmann smiley Jeg havde også gættet Dirty Dancing... Det er hamder Patrick S. der siger det lige til sidst smiley


  • #14   1. okt 2009 Der er så ærgerligt...havde håbet på en sjovere og friskere forening i form af et mere spændende medlemsblad, man måske kunne få lyst til at lave indlæg til. Og ja det ville være rart at fortid var fortid og at foreningen kunne starte på en frisk. Men det er jo lidt svært når nu alt altid falder tilbage til det gamle.
    Håber at der findes en derude med en brugbar løsning ;-))
    God dag herfra til alle.


  • #15   3. okt 2009 Hey Pauline min total yndlings skribent
    Du har ihvertfald min opbakning og fulde
    R E S P E K T

    Og jeg er lige som dig, lige ud af posen, så jeg kender godt de der knubs man kan rende en i .
    Tak fordi du er om du er, glæder mig til at møde dig og skønne Busen en dag
    Dirty Dancing ;o)
    Kh. Karina


  • #16   4. okt 2009 Jeg vil også lige skrive herinde at jeg synes din første side i H&R er SUUUUPER flot!! Du må lige vide hvad du skal sige til dem for at lave alle de der smarte bokse og få dem til at sætte kløver og lave teksterne i forskellige farver osv osv osv. Da jeg sad med det, skulle jeg bare sende word dokumenter ind og så bestemte de hvordan det skulle sættes op og hvor meget der var plads til. Men nu er jeg heller ikke uddannet indenfor sådan noget. så hvad ved jeg... ;o)

    Og jeg kan da kun opfordre folk til at skrive ind til bladet - det er lidt lettere at være redaktør hvis man ikke selv skal skrive alle artiklerne. ;o) Det er jo til gavn for alle at vi har bladet. Det er så dejligt at læse om vores skønne race. :o)


  • #17   5. okt 2009 Øvøvøv! er 100% enig med de dig og hvad de andre skriver. Da jeg åbnede bladet blev jeg simpelthen så glad og stolt, fordi det for en gangs skyld præsenterede sig flot og proffesionelt. Men fuld respekt for dit valg.
    Vh Signe


Kommentér på:
Hest & Rytter - hvad ønsker herskabet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce