{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Må dele min glæde! {{forumTopicSubject}}

For nogle dage, investerede jeg i en bomløs sadel ved navn Sensation Ride Hybrid. Jeg modtog den så igår, og red en kort tur, hvor jeg bestemt var positivt overrasket. I dag red jeg så ud sammen med min far, og startede i min egen sadel. Jeg sidder skide godt, og føler ogsp at Stólpi kan lide den. Jeg mærker hans gangarter hundrede gange bedre, og føler mig generelt mere sikker.

Nå, men vi red så i skoven, hvor jeg udfordrede den på alle mulige måder, som de bestod med glans! Så byttede jeg så sadel med min far, både fordi han gerne ville prøve den men også fordi jeg ville mærke forskel. Da jeg så kom op i min fars bomsadel, sidder jeg bare af lort! XD Okay, måske ikke lige af lort, men jeg kan bare mærke en kæmpe forskel i hvordan jeg sidder. Da vi så næsten er hjemme bytter vi igen sadel, og jeg kom i min egen igen. Det viste bare hvor kæmpe en forskel der er på en bom og en bomløs. For mig kunne jeg meget bedre lide min bomløse, da jeg var med i Stólpi's bevægelser, og havde en meget tættere kontakt.
Så ja, jeg ville bare dele hvor glad jeg er for min nye sadel!! :oD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må dele min glæde!
Kommentér på:
Må dele min glæde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce