{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Må lige dele min glæde :') {{forumTopicSubject}}

Jeg var til undervisning idag, og vi skulle så springe..
Jeg er meget rad for at springe, men sidst jeg sprang med den underviser, så gik det skide godt! Dog kun i trav men altså..

Idag sagde hun så at vi ALLE skulle galopere, og jeg tænkler bare ''oh shit'' for jeg er virkelig en kylling, men mon ikke Coco lige er så skide sød, og tage næsten alle springene super nemt?! Jeg var seriøst ved at dø, da jeg sprang ham, men han stoppede kun 1 enkelt gang :')
Vi har virkelig forbedret os en hel del!

Grunden til at jeg ikke er så glad for at springe ham, er at de første gange vi sprang sammen, der oversprang han helt sygt..
Men efter jeg kom over på en anden rideskole og modtog springundervisning på en erfaren hest, så er jeg blevet meget bedre personligt, og det er jeg super glad for!

Desuden har jeg rykket mig meget med springningen på Coco, ved bare de to gange, den underviser har undervist mig (Kan desværre ikke ride ved hende, da der ikke er plads, og hun underviste mig kun fordi vores anden underviser var syg.. Øvøv..)

Mig og Coco skal desuden starte vores første springklasse sammen d. 24 Marts, dog ''kun'' en babyjump på 50, men alligevel! Jeg kan ikke vente!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må lige dele min glæde :')
Kommentér på:
Må lige dele min glæde :')

Annonce