{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Må lige dele min glæde! :D {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg bliver simpelthen nød til at dele min glæde med jer! smiley Jeg ved det nok ikke lyder af meget i jeres øre, men det betyder SÅ meget for mig!

Her for en lille time siden gik jeg over i stalden til hestene for at sige hej og give lidt vand, og der lå min dejlige unghest Chateau ned.. Det gør han ofte, men plejer at rejse sig forholdsvist hurtigt op efter man er gået ind til ham, så jeg listede mig bare ind og satte mig ved ham, i troen om at han nok ville rejse sig..
Jeg sad så lidt på hug og nussede ham på halsen, og lige pludselig lagde han bare sit tunge hovede i mine arme og trykkede panden ind mod min brystkasse - der sad vi i 5-10min og bare nussede :')
Med et tog han sit hovede til sig, så sig lidt søvnigt omkring, hvorefter han lagde sig helt fladt ned og med et støn skubbede hovedet tilbage i halmen.
Jeg lagde mig så sammen med ham oppe ved hans hovede, tog hans hovede op og lagde det i mit skød, og der sad vi så :') Jeg nussede ham, og han lå med lukkede øjne sammen med mig og halvsov :')

Nøj det var en kanon oplevelse! Jeg føler mig meget tættere på ham nu, for det må da være et tegn på at han stoler på mig - han har aldrig ligget så længe ned mens nogen har været inde ved ham, og slet ikke helt ned!

- Undskyld det blev så langt, men er simpelthen så glad :'D
Michelle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må lige dele min glæde! :D
Kommentér på:
Må lige dele min glæde! :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce