{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Kræsenpind :D {{forumTopicSubject}}

som ejer - så hest smiley

Laudino er tilsyneladende ligeså kræsen som mig smiley

Havde købt godbidder til ham idag (både alm - og de der slikstenslignende..)

INGEN af dem imponerede ham synderlig meget - gulerødder er han først begyndt at ville have nu - æbler er stadig uinterresante smiley - dog er hans favorit rugbrød - så det får han så smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræsenpind :D
  • #1   15. okt 2009 det er nøjagtig lige som min han var hehe:D
    men nu er han alt ædende hehe:D

• #2   15. okt 2009 lyder dejlig - sys sq ikke det er høflig at man køber godbidder for 150 kroner - og så gider han dem ikke

Dig har jeg fundet ud af hvidløg er et hit! smiley

• #3   15. okt 2009 hehe:D jeg købte også bare mange forskellige slags:D med gad han spise dem? nej da:D hehe:D men det gør han så idag C:

• #4   15. okt 2009 så får de andre heste det bare smiley - er de osse glade for.. og han vil bare snakkes med så er han glad

• #5   15. okt 2009 ja hehe:D

• #6   15. okt 2009 prøv dem med banansmag, dem har jeg stor held med, selv til de meget kræsne, underlig nok!!

• #7   15. okt 2009 har prøvet alle sammen - æble, banan, ananas, pære, kokos.. ingen af dem hjælper

• #8   15. okt 2009 min var også ekstremt kræsen og er det tildels stadig..

da jeg fik hende sorteret hun i sin müsli, hun spiste ikke brød, æbler, heste bolcher eller ligne..

nu spiser hun fint alt i müslien og kan spise brød og æbler, men hestebolcher vi hun stadig ikke spise (hun tager dem nogen gange i munden og spytter dem ud eller rør dem slet ikke).. vitaminbolcher vil hun kun spise dem fra eggersmann..

• #9   15. okt 2009 Lav dem selv;) og put rudbrød i;) og hvidløg hvis han ville have det;) Altid virker de hjemmelavede;)

• #10   15. okt 2009 Min oplevelse er, at føl kun spiser det, deres mor har lært dem, det er OK at spise. Af samme årsag kan det være næsten umuligt at skifte foder til et føl, som lige er taget fra sin mor. Havde f.eks. selv problemet med min Futte... puha for et gedemarked!!! Jeg måtte sætte ham hoved mod hoved med Falle, før han lærte, at det der i krybben altså var acceptabel mad. smiley

Jeg er overbevist om, at hvis du kan finde en anden hest, som vil spise de ting, du forsøger at give Laudino, mens Laudino ser på og kan blive tilbudt de samme ting samtidig, ja så går der ikke ret lang tid, før han spiser det meste. smiley

• #11   16. okt 2009 Louise : det virket ikke på min og gør stadig ikke hun er bedøvende lige glad med om man står sammen med en anden og giver den hestebolcher samtidig med man tilbyder hende dem hun rør dem bare ikke og hvis hun gør spiser hun max 1-2 og så spytter hun dem ellers bare ud.. og det har hun nu gjort hele sit liv.. hun er 3 nu.. jeg har simpelthen opgivet at lærer hende at spise det.. jeg prøvet ellers at snyde hende lidt og ligge et stykke gulerod i hånden sammen med hestebolchet for at for dem i hende men nej stadig ikke muligt..

med brødet i startet kunne det ligge flere dage i krybben uden hun ville rør ved det.. det har hun dog fundet ud af kan spises..

men vil give dig helt ret oftes er de lidt "kræsende" som føl da de lige skal se tingene ad inden de kommer det i munden.. og det plejer at gå over når de bliver lidt ældre..

• #12   16. okt 2009 Annika, selvfølgelig er der nogle ting, som hesten bare IKKE kan lide... ligesom der er ting, vi mennesker ikke bryder os om. smiley Men så er det, jeg ikke kan lade være med at tænke... hvis nu hesten ikke bryder sig om hestebolcher... hvorfor skal den så pine død spise dem? smiley

Hestebolcher er jo ikke "nødvendigt" foder.... smiley

• #13   16. okt 2009 Laudino er ligeglad med de andre heste spiser han mor og fold kammerater spiser jo æbler hver dag - det gør han bare ikke smiley

Men så kan han blive fri - så får han rugbrød istedet smiley

• #14   16. okt 2009 Hm... nu er det ikke for at male en vis mand på væggen eller noget... og måske ved du det allerede... men du skal være lidt forsigtig med at give rugbrød. smiley Jeg ved godt, heste "altid" har fået rugbrød som godbidder, men faktisk er rugbrød ikke særlig godt for hesten, fordi den har svært ved at fordøje det. smiley

HVIS man endelig skal give rugbrød, skal det være i meget små mængder og så tørt, at det er mere eller mindre stenhårdt. smiley

• #15   16. okt 2009 det bliver tørret i ovnen smiley - kun det bedste til Laudino naturligvis

Men han er blevet sådan en stor dreng efter han er kommet fra sin mor - 100% trafiksikker smiley

• #16   16. okt 2009 jeg opgav hurtigt at give min hestebolcher, jeg er da enlig bedøvende ligeglad med om hun gider spise det dyre bras.. hvis hun er mere tilfreds med en gulerod så er det helt fint for mig.
    så min få kun gulerødder og engang i mellem sukkerknalder som godbidder. smiley

Kommentér på:
Kræsenpind :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce