{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid til mælkeproduktionen stopper?
  • #1   29. okt 2009 min mors hoppe havde et føl det blev fra vænnet 14 dage efter fravænning er de total ligeglade med hinanden.. men ved dog ikk om det der med fold.. men vil os godt selv vide det.. da min er i fold og hvis føle ikk bliver solgt så det jo rart at vide smiley

  • #2   29. okt 2009 De skal gå ca. 3 måneder hver for sig også kan de komme på fold med hinanden igen:)

  • #3   29. okt 2009 Det er forskelligt smiley
    Vi plejer at lade vores føl gå i hver isn boks, og på samme føl. Efter de er uafhængige kommer de også på hver sin fold.


  • #4   30. okt 2009 Du kan stoppe hendes mælkeproduktion med at lade hver med at give hende kern... i ca. hmm en uges tid..
    også lade dem sove i hver sin boks, også småt begynde at adskille dem mere og mere..
    - står i så mange bøger, og går også på uddannelse med heste i speciele smiley bare så du ikke tivler på mig.. smiley

    Mvh. Tabita


  • #6   1. nov 2009 Tak for jeres svar smiley

    Jeg har ikke selv noget føl, men nogen har spurgt mig, om jeg viste hvor længe de skulle være adskildt, så derfor jeg spørger smiley

    Man kunne jo også bare lade dem gå sammen, men det vil nok tage hårdere på hopperne, hvis føllet bare får lov til at blive ved med at die ...


Kommentér på:
Tid til mælkeproduktionen stopper?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce