Træt af stald/ hest/ fortvivlet :(( {{forumTopicSubject}}
Har ikke været på HG de sidste dage pga manglende lyst orker snart ikke min hest mere pga alle de problemer den tøs skaber alle i stalden er sure og snære af hinanden.....
Bliver ked af det når jeg tænker sådan for det er ikke Gigis skyld men har intet overskud.... kan ikke overkomme at sadle op og komme afsted.... Har andre prøvet det ?
Nå men der flyttede en ny pige (min veninde) ind med sin hest for 14 dage siden og de skulle så dele/ købe wrap sammen.... det var en aftale dem der ejer stalden lavede... min veninde har bedt om konto nr og givet tlf nr flere gange men intet sker !!
Nu er tøsen så begyndt at sætte en seddel op privat wrap!! og et træktov foran døren..... min veninde syntes det er surt når det er en aftale....
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.558
linket om hende jeg er træt af..... Grrr
Igår ringer hendes mor til mig og spørger om jeg vil tage hestene ind? fordi min venindes hest har sparket hende på numsen, mens hun var ved at give den træktov på !!! og de er nød til at køre hjem... hvilket er fair
Underligt det kommer når vi andre er begynt at klage over hun ikke passer sin hest i en selvpasser stald hun kan godt blive væk 2 dage uden nogen har ansvar for hesten.... dev ingen wrap eller ren halm i 2 dage.... hesten udviser et underligt adfærd på fold kater med hovdet rundt i cirkler, sparker efter mennesker og andre heste også på tur...
Utrolig bokssur ørene ligger ned af halsen....
Siger til hendes mor at pigen giver for lidt wrap men intet sker hun siger bare: det siger jeg vidre
Dem der har stalden er træt af de problemer men hvad skal vi gøre ? den familie dræner os for energi !!! Konen ejeren af stedet sagde igår hun vil anbefale dem en rideskole så håber der sker noget....
nov 2007
Skal ud at ride men en veninde idag og håber på min lyst til at komme i stalden igen.... plejer at komme hjem mellem kl 20 - 21 nu er jeg der kl 16 og køre hjem inden kl 18 uden at ride.... ordner kun boks og foder/ wrap og har Gigi i pessoa.... IKKE hver dag eller lader en anden ride hvilket giver mig dårlig samvittighed....
Gode råd modtages gerne !!!!
nov 2007
Ejeren af stalden sagde i lørdags vi ikke må give ham wrap pga de ser efter hverdag så nu håber vi ALLE hun ryger ud !!
Hun har ikke været i stalden siden i fredags.. Lørdag skrev hendes mor om jeg vil give den wrap hvilket jeg gjorde... søndag fik jeg også en sms men der var jeg kommet hjem og det skrev jeg naturligvis til hende.... fik det svar nå så må vi se om vi kan nå det i aften.... de er total ligeglad med den hest !!
nov 2007
nov 2007
Hesten har ingen muskler og hm... han ligner noget der er løgn han har topmave men er mager alle andre steder....
Dækken bestemmer folk selv men når hesten ikke får mad nok hjælper det ikke han bruger set hele på at holde sig varm....
Har hørt hun er blevet bange for sin hyp...
Træt af stald/ hest/ fortvivlet :((
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside