{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

"forelsket" i hest {{forumTopicSubject}}

hejsa
jeg troede ikke at det var muligt, at jeg kunne blive så vild med en hest igen efter, at jeg for 3-4 år siden kom af med min låne hest lorgan.
han havde et herligt temperament, var meget varm af og til, men generelt herlig smiley kan godt lide heste der er varme i det smiley

myandor var lige sådan, men ham ville jeg jo aldrig kunne ride...

nå men så i går skulle jeg prøve at ride en hoppe (keshia), hvor myandor har været opstaldet... jeg havde på forhånd fået at vide, at hun godt kunne stejle og prøve rytteren af...

keshia er en dejlig hoppe på 20 år og har tidligere gået høje dressur klasser... jeg skulle så op på damen og ganske rigtig, så snart jeg havde sat mig i sadlen blev jeg sat på en prøve!!! der var stejl og buk og jeg blev bare siddende... fik hende så til at gå fremad hvorefter hun lige skulle prøve igen... da jeg råbte højt blev hun temmelig chokket "hvor pokker kom den stemme fra?!?!!" og så gik hun bare smiley
efter de 5 minutters afprøvning gik hun bare fremad og wupti hesten kunne sørme spadsere med pæn hals og det hele smiley

red så ikke mere end 10 - 15 min på hende, for hun var fuldstændig våd af sved og min form er nu heller ikke lige for god, så jeg svedte også smiley men må sige jeg er helt vild med hende efter den tur smiley
hun er lige en hest for mig, så har fået lov til at ride hende i weekenderne når jeg har tid smiley

skønt at komme i gang igen, men av hvor er jeg øm i dag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "forelsket" i hest
Kommentér på:
"forelsket" i hest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce