{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

"forelsket" hest. {{forumTopicSubject}}

Jeg vidste ikke lige, hvad jeg skulle kalde overskriften, så nu blev det altså bare det.
Men mit problem er, at min hest virkeligt opfører sig ekstremt mærkeligt i nærheden ef en bestemt hest. Han opfører sig nærmest som en hingst, der har fået øje på en brunstig hoppe. Han spiler sig op, tripper, vrinsker og kan slet ikke koncentrerer sig i nærheden af den her hest. Det er en vallak, så det kan ikke været fordi, den er brunstig, og de har aldrig gået på fold med hinanden eller på anden måde været i kontakt med hinanden.
Kommer hesten f.eks. ind iridehallen, når jeg rider, kan jg lige så godt opgive at ride ham, for så er al opmærksomheden rettet mod den her plettede hest.
Han har aldrig opført sig sådan, og det er kun den her ene hest, der gør ham så ukoncentreret, så jeg blev egentligt bare lidt nysgerrig. Er der nogen af jer, der har oplevet noget lignende, eller har et bud på, hvorfor han mon opfører sig sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "forelsket" hest.
  • #1   9. sep 2012 han kan godt være "forelsket" ..men jeg tænker nærmere at han føler sig truet eller forundret over hesten.. især fordi du skriver det er en plettet hest... en del heste bliver "underlige" når de er sammen med plettede eller hvide heste..især hvis det er plettede ponyer.. jeg ved ikke hvorfor men har oplevet det mange gange... men min kan også godt gøre det overfor en vallak (der ikke er plettet/hvid), så hviner han og spjætter med benene hvis de kommer for tæt på hinanden og opfører sig mest som en forelsket hoppe/hingst.. men jeg tror den anden hest måske udfordrer ham og så er han nød til at puste sig op og svare??

  • #3   9. sep 2012 Så det kan altså være fordi den er plettet?
    Interessant alligevel. Heste er sq nogle underlige væsner smiley


  • #4   9. sep 2012 jeg ville prøve at lukke dem sammen eller vende din til at være sammen med den anden.

Kommentér på:
"forelsket" hest.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce