{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Mærkelig drøm om min x {{forumTopicSubject}}

ja jeg vil først sige at han er en af mine bedste venner.. og det er mange år siden vi var kærester...

men jeg drømte at min nuværende fyr havde slået op, og min x var jeg blevet uvenner med... men alligevel kørte jeg hjem til ham for havde brug for en snak... men det var en anden der lukkede op en køn mørk håret kvnde.. men aldrig set hende før..
hun vil ikke lade mig tale med min eks og jeg råber op så han høre mig og kommer ud.. vi sætter os så på trappen ude i opgangen og snakker ud om tingene...

og der vågner jeg self... har fundet ud af hvem kvinden var.. kender hende ikke.. men hun bor nogen gange hos min x siger han...

men hva betyder drømmen?? nogen der ved det??
drømmer mange mærkelige ting.. men tror der er en mening med det man drømmer hehe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig drøm om min x
  • #1   17. nov 2009 Ved ikke hvad det betyder, men det kan jo betyde, at du betror dig til ham eller stoler på ham? Noget... smiley

Jeg drømte også at min tidligere kæreste var mig utro. Virkelig skræmmende. Og det var bare ikke én nat - nej da. Jeg skulle da have den i hovedet hver nat. Super dejligt?

• #2   17. nov 2009 ja jeg stoler jo 100 på min x og vi kan snakke om alt.. han er den eneste x som jeg har det godt med..

puha hvor træls at drømme..

jeg har os drømt at jeg har skudt min familie og det tit den drøm kommer... men det ikk som et marridt det føles ikk sådan hvertfald.. mega uhygge at tænke på.. min fyr sys det skræmmende men kan ikk styre det

Kommentér på:
Mærkelig drøm om min x

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce