{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

MÆRKELIG drøm om jer HG! xD {{forumTopicSubject}}

Har haft den mest mærkelige drøm om jer! xD

Først: Om aftenen (I virkeligheden) skrev jeg med AS . Vi snakkede så om, at blive "brændt" og kastet ud over eks. skov og havet. Jeg sagde så "Jeg vil helst være ved skov, eller bare grønt, hvis det var mig."

<b>Min drøm:</b> <i>Kan ikke huske det hele</i>

Pludselig var alle fra HG oppe på gården hvor Oddi står xD Der var totalt overfyldt !! Pludselig går jeg med Natacha (mener jeg det er) & Malene Pedersen E'jazz (Sorry Malene xD Aner ikke hvad du har gjort mig xD HAHA!) over ved en skrænt vi har. Så går vi "rundt omkring" gården. Og ender oppe på P-Pladsen. Hvor jeg siger "Vil I se Oddi?" (DOH XD) det kom I åbenbart ikke til. For pludselig gik jeg med samme 2, henne ved skrænten igen. Da Malene & Natacha pludselig er væk. Så "skyder" jeg genvej og kravler op ad skrænten, hvor jeg så ender et andet sted, som altså er længere nede ved gården :S Jeg kravler ved "afsatsen" og pludselig er der urner sat ned i jorden overalt! Ö Det var vildt uhyggeligt. Man kunne bare se lige ned i dem! Der stod et eller andet med "Vil du være her, så skynd dig at bestil plads" på nogle skilte. xD (Mig og AS. havde jo snakket om det. Det er bakker .. Græs .. GRØNT! Som jeg sagde jeg ville være hvis det var :S) Mega spookey. Men så kommer jeg tilbage til gården, og i er der stadig ..

<b>WHAAAAAT</b>?! xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MÆRKELIG drøm om jer HG! xD
  • #1   25. mar 2008 HAHAHAAHAH, syntes der er mange der drømmer om hg for tiden smiley

• #2   25. mar 2008 haha xD

• #3   25. mar 2008
    <b>©MATO. - Rockstar<3 Lemon :'(</b>

Tegn på overdrevet forbrug ;o)
    - Den var VILDT mærkelig xD Men når man drømmer er den os' mega uhyggelig med urnerne xD

• #6   25. mar 2008
    <b>»Joeysupersejeegern<3 !</b>

Ja du var xD Hele HG xD

<b>KZ '</b>

DU ER DØMT UDE AF MIN DRØM NÆSTE GANG xD

• #11   25. mar 2008 HAHAHAHA!!!

jeg dørmmer også nogen gange om Hg, det er lidt træls smiley hahah smiley
    tegt på overdrevet forbrug af Hg smiley haha

• #12   25. mar 2008
    <b>AS .</b>

HAHAHAH!!! NEEEEJ! HAHAHAHAHHA! HVOR HUMOR ! XD - Den er sjovere end min xD

<b>»Sara & Gismo & Dixie xD ?' smiley '</b>
    - Haha xD Ja! smiley

• #13   25. mar 2008 HAha .. xD Grineren drøm! smiley HAr endnu ikke drømt noget om HG - men tro mig, havde også det mærkligste drøm i nat xD MY GOD!

• #14   25. mar 2008
    <b>ZebraBuur! xD</b>

Præcis! xD Haha! Det er den rene afsløring! xD

• #16   25. mar 2008
    <b>Katja .</b>

Haha, fortæl xD

• #17   25. mar 2008
    <b>AS .</b>

HAHAH, JA! XD Min hulAmand smiley
    - Så giver drømmen mig måske mod til, at save ham af den træstub han står på, bortføre ham og svømme med ham under armen hjem xD

Måske står han på mit skrivebord når jeg vågner i morgen xD

• #18   25. mar 2008 HAHAHAHAHHAHAH morsomme drømme Lisa og AS xD

Jeg drømte, at vi havde indbrud :s Der kørte en bil ind i gården, det var mørkt, men jeg kunne lige ane at det de ville ikke var godt, jeg løb hen for at låse døren, men nåede det ikke, så de stormede ind, det var folk jeg kender :s En, der hedder Klaus (en af min brors venner, som er et stort brød), en der hedder Nanna jeg arbejdede med sidste år, men har kendt længe, og kun kender for nået skidt, en der hedder Anna, som jeg har gået i klasse med, hvis forældre er super super mærkelige og vist nok også en kæreste af Anna, som var ret lækker xD MEn hun har ingen kæreste :L. Så truede de os med pistoler, og gik med os ud i en skov mener jeg :s Jeg tudede helt sindsygt, og det lød sindsygt falsk for mig i min drøm xD Men det var over hovedet ikke falsk. Hmm ja så var de bare væk igen :L Vi tog tilbage til huset og de havde ikke stjålet noget særligt :L MEn der var en hel masse mennesker jeg kendte :L Hmm så næste dag vist nok gik jeg total amok på anna, hendes forældre og hendes kæreste, hendes forældre grinte bare og syntes da ikke, at det var noget særligt så sagde jeg noget i stil med "I synes måske det er mindre sjovt når Anna og ? sidder inde" så sluttede den vist :L Hold kæft hvor var jeg bange i drømmen xD HAr så tit mareridt -.-

• #20   25. mar 2008 Jeg er igang med at tage kørekort - så det her var anden gang jeg drømmer jeg er ude og køre i bil ..

også var der to fyre (det lige meget hvem de er xD) + nogen fra min familie med i bilen.. Så var jeg åbenbart ude til en køretime og skulle til gym-fest efter xD Totalt crazy dream xD

Det var bare i grove træk xD

Kommentér på:
MÆRKELIG drøm om jer HG! xD

Annonce