{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

NEW MOON ! {{forumTopicSubject}}

Den længe ventede film !

ARJH, HVOR JEG ELSKEDE DEN !
- knaldhamrende god og nok den film jeg har set som passer bedst til bogen !

LOVE LOVE LOVE !

Så den i Imperial i går aftes og stemningen var så fed !
(hvis der var andre derinde, så var det mig der råbte "TEAM JACOB" lige før filmen xD)

LOOOOOOOOVE smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NEW MOON !
  • #1   20. nov 2009 Jeg skal først ind og se den 28. november - glæder mig rigtig meget!

  • #2   20. nov 2009 Jeg s[ den i middelfart idag xD den er vildt god, men pisse irriterende slutning xD er du ik enig med mig i at ham jake eller hva han nu hedder, ser bedre ud med kort haar end langt ? xD

  • #3   20. nov 2009 Har dog læst alle 4 bøger, så ved godt hvad den handler om xD

  • #4   20. nov 2009 Jeg skal ind og se den søndag smiley :D smiley
    Glæder mig helt enormt mega meget d:

    Elsker Twilight, og håber new moon er mindst lige så god, selvom twilight bliver sværd, at hamle op med! d;


  • #5   20. nov 2009 Skal se den på søndag og glæder mig SÅ meget!! smiley

  • #7   20. nov 2009 Nej, men det er også med vilje, for ved fra mine veninder, som læste twilight inden de så filmen, at de blev lidt skuffede, fordi bogen er så fantastisk smiley
    å har lovet mig selv, at jeg ikke læser dem før jeg har set dem på film d:


  • #8   20. nov 2009 Hehe okay d:

    Jeg synes også at den første film var mega god, og håber på new moon er lige så god (;
    Men det er også derfor jeg ikke har læst bøgerne, så bliver jeg i hvertfald ikke skuffet over dét xD


  • #9   21. nov 2009 How I hate to be the party-pooper... men jeg var bare SÅ skuffet over Twilight (var dum nok til at læse bogen, før jeg så filmen), at jeg har besluttet mig for slet ikke at ville se New Moon, fordi jeg føler mig overbevist om, at jeg bare vil blive skuffet igen... smiley

    Bøgerne er til gengæld super gode. smiley


  • #10   21. nov 2009 Syntes den var så FANTASTISK!! smiley Og den levede rigtig godt op til bogen.!! Har allerede set den 2 gange og skal se den for tredje gang imorgen xD

  • #11   21. nov 2009 Jeg har læst bøgerne og synes ikke at twilight er skuffende i forhold til bogen... bogen er da bedre ja, sådan synes jeg næsten altid det er med bøger der bliver filmatiseret men synes egentlig at den første film lever fint op til bogen.. Skal først se new moon i morgen så ved ikk med den endnu smiley

  • #12   21. nov 2009 Så for-premieren smiley

    Har læst alle fire bøger for lang tid siden og synes også at Twilight var lidt skuffende i forhold til bogen, men New Moon er meget efter bogen, hvilket er enormt fedt ! (skyldes den nye insrtuktør, Chris Weitz)
    Synes ikke Twilight var <i>enormt</i> skuffende, for det er sgu svært at lave en film efter en bog .

    Er og har alle dage været Team Jacob smiley
    (og jo, han er smækrere med kort hår)


  • #13   21. nov 2009 Nej der er fire bøger.
    Twilight - New Moon - Eclipse - Breaking Dawn
    og på dansk tusmørke - nymåne - formørkelse - daggry


  • #14   21. nov 2009 <b>Lotte * skovvang *</b>
    Æh .. Det er altså en quadrologi, med fire bøger . men fordi ingen kan finde ud af at sige og stave til det, kalder de den for Twilight-saga .


  • #15   21. nov 2009 <b>Lotte * skovvang *</b>
    Hvad snakker du om ? hahaah
    Har du læst dem ? 4 bøger = 4 bøger = kvadrologi (eller hvordan fuck man nu staver der) = 4 bøger

    Harry Potter, på den anden side, er blevet delt op. Den sidste bog bliver delt op i to film . Måske du blander det sammen ?

    (Jeg har ikke hørt nogle kalde Twilight-sagaen for en triologi, for det er det jo heller ikke :D)


  • #16   21. nov 2009 Lotte: Kom ind i kampen, og lad alle de andre ha ret. Der er 4 bøger, og nej bogen er ikke dlt op. Hvordan har du fået alle de ideer ind i sit hoved? :S sorry.. Men duhar ikke ret.

  • #17   21. nov 2009 Jge var inde og se den til premieren d.20,

    Mega god film..
    man siger tit at hvis man har læst bogen, så kan filmen godt være skuffende.. det var den overhovedet ikke!! - de kunne ikke ha lavet en bedre film ud fra det smiley
    smiley


  • #18   21. nov 2009 og det er 4 bøger, jeg har dem nemlig alle, og 3'eren og 4'eren hænger ikke mere sammen end 1'eren og 2'eren.. så det er 4 bøger smiley

  • #19   21. nov 2009 jeg skal ind og se den i morgen, og har KUN hørt godt om den, så det bliver spænende at komme ind og se den, også med sin bedtse veninde, det bliver da ikke meget bedere ;D

  • #20   22. nov 2009 <b>Lotte * skovvang *</b>
    Så det vil sige at i nogle versioner er der 5 bøger ?
    - Du har vel så åbenbart ikke læst dem alle, hvis du kun har læst 3 .


  • #21   22. nov 2009 Hvis 3'eren og 4'eren i virkeligheden var en bog der bare er delt op på dansk så må det godt nok være en lang bog på engelsk !! smiley
    Men det er to forskellige bøger..


  • #22   22. nov 2009 Eclipse (3'eren) er på 628 sider
    Breaking Dawn er på 768 sider (ifølge nettet, har ikke min egen hjemme, så kan ikke tjekke det)
    ...

    <b>**Stald Lille T** .</b>
    Har også vildt meget lyst til at se den igen ! .. men sådan har jeg det normalt med gode film (total barn alligevel xD)

    Google er din ven, men dog tror jeg ikke han har en offentlig mail som alle kan skrive til .
    - han må jo få MINDST en million mails om dagen !


  • #23   22. nov 2009 Jeg var vildt skuffet, jeg har ikke læst bøgerne, kun set etteren og nu toeren..
    Jeg syntes at skuespillet var frygteligt dårligt til tider, og det var som om der manglede nogle forklaringer. Jeg ved godt det er svært at filmatisere bøger, men hvis man ikke kan det, må man lade være.. For man ødelægger oplevelsen, både for dem der har læst bogen og dem der ikke har..

    En okay underholdningsfilm, men levede slet ikke op til Twilight..


  • #24   22. nov 2009 dårligt skuespil? OMG, jeg synte det var fantastisk! smiley

  • #25   22. nov 2009 Der var nogle steder hvor de ikke formåede at vise deres følelser ordenligt.. Men jeg syntes de fleste skuespillere spillede rigtig godt.

  • #26   22. nov 2009 <b>Liv E</b>
    Det grinern er bare, at når man ser hvordan de i virkeligheden er, så finder man ud af at det er skide godt skuespil !

    - hvad mangler du forklaring på ? og hvornår synes du skuespillet var dårligt ?

    Jeg synes den var klart bedre en Twilight, for Twilight var meget grå og mat i farverne og gjorde hele filmen lidt mere .. deprimeret .
    Men nu kan jeg også bedst lide New Moon af bøgerne :b


  • #27   22. nov 2009 AM: Fuldkommen enig :Kunne også bedst lide New moon. Den var mere afslappende og uddybende. Og Edward var mere afslappende..

  • #28   22. nov 2009 Glæder mig SÅ meget til de næste !!!
    - Specielt Breaking Dawn !
    ( men nu er det så lang tid siden at jeg har læst dem, at jeg faktisk ikke kan huske hvad Eclipse handler om xD )


  • #29   22. nov 2009 <b>Lotte * skovvang *<b>
    Kan godt lide at du ikke har svaret på hvad vi har skrevet til dig x)


  • #30   22. nov 2009 Jeg skal helt sikkert også se de næste, for historien er genial..
    Ang skuespillet synes jeg specielt i den scene, hvor Edward siger farvel til Bella, at Kristen Stewart ikke spiller optimalt.. Hun ligner ikke en der er ved at miste sit livs kærlighed..


  • #31   22. nov 2009 <b>Liv E</b>
    Tjah, ved ikke helt hvordan man skal se ud .
    - Hvad synes du der mangler forklaring på ?


  • #32   22. nov 2009 Ja det er måske svært at vide hvordan man ser ud, når man mister sin eneste ene, men jeg synes at hun så følelses kold ud i hendes udtryk, og at hun var lidt for passiv i hendes skuespil..

    Der hvor jeg syntes jeg manglede noget information var da Edward forklarede Bella hvad Voltera er. Det er sikkert mig der bare mistede noget der. Og måske i kan forklare mig helt præcis hvem de er, hvorfor de har "magten" osv.

    Udover de andre ting jeg syntes der var galt med filmen, synes jeg at filmen racer igennem den sidste halvdel af filmen, ihvertfald derfra hvor Edward ringer til Bella og det er Jacob der snakker med Edward..


  • #33   22. nov 2009 <b>Liv E</b>
    Som han siger er The Volturi vampyrenes form for konger/politi.
    Kan ikke huske hvorfor du kom "til magten", men noget med at de er nogle af de ældste vampyrer.
    Volterra er byen de bor i.

    Hele sagen med Volturi er også meget kort i bogen, så det er ikke så mærkeligt at det går stærkt, men dog synes jeg at selve deres samtale MED Volturi (eller bare Aro) er ret kort.
    I bogen er det beskrevet meget mere ubehageligt .


  • #34   22. nov 2009 *"<i> hvorfor du kom "til magten", </i>" mener selvfølgelig:
    "<i> hvorfor </i>de<i> kom "til magten", </i>"


  • #35   22. nov 2009 Så fik jeg set den..
    Synes den var genial!! bedre end twilight.. Den var fantastisk! har virkelig lyst til at se den igen med det samme smiley


  • #36   22. nov 2009 <b>**Stald Lille T** .</b>
    Du kan købe dem i alle bogbutikker .

    Er der ikke masser Twilight-klubber her på HG ?


  • #37   22. nov 2009 Ja okay, tusinde tak AM..
    Men okay så giver det god mening at det gik hurtigt i Volterra.. smiley


Kommentér på:
NEW MOON !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce