{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blå shampoo???
  • #1   24. nov 2009 En shampoo kan ikke tage den gule farve aflbegningen giver smiley Så må du farve det en hel farve.

Det gjorde jeg med mit, jeg lignede en guldlok. Det var vildt grimt mit, så jeg tog en lys hel farve.

• #2   24. nov 2009 Blækshampoo kan tage guligt skær i hestens pels og hale, ved ikke om det kan i menneskers hår..

• #3   24. nov 2009 En speciel shampoo kan GODT tage det gullige skær. Det er rigtigt at det er en blå shampoo. Frisøren har den, - den koster men den holder længe for du skal kun bruge den 1 max 2 gange om ugen. Den er super. Men spørg din frisør til råds for der er flere mærker.

Mvh Catia

• #4   24. nov 2009 har selv næsten hvidt hår, og bruger blå shampoo for at 'holde det hvidt'.
    selvfølgelig kan det ikke fjerne gult som afblegning kan, men det tager lidt af det gule skær. min er fra bonacure (under mærket schwarzkopf), og hedder 'silver color et-eller-andet'.
    med du skal kun lade det sidde i 1 - 2 minutter, ellers kan dit hår risikere at komme til, at se lidt blåligt ud, når det først er blevet helt 'hvidt'.

Kommentér på:
Blå shampoo???

Annonce