{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

et heste problem {{forumTopicSubject}}

jeg får muligivis en hest jeg passede tilbage her snart!
men jeg tror iikke jeg må eller kan, for det første er han meget vanskelig, han har brug for konstant opsyn, han kan ikke tages væk fra andre, da han tidligere kun har væet ham fra han var helt lille. han er så bange for at blive forladt, og jeg har selv et lille føl jeg skal tage mig af. nimbus skla bygges op helt fra bunden igen HVIS han kan nåes at rede. han har været under umenneskelig forhold. med at han ikke har været ude om vinteren og stod bundet som en eller anden ko i en stald. han er noget så navøs, og jeg har virkelig gjordt alt for at få ham væk - hvilke er ved at lykkes nu. men jeg er bange for jeg ikke får tisd til ham også. eller han bliver for et stort problem!!
jeg vil ham det bedste, da han betyder enormt meget for mig. og jeg tror heller ikke mine forældre vil gå med til det. men hvem ved..
jeg agter at købe ham, for at sælge ham til et godt hjem.
men jeg ville nu helst af han blev en af hvores
har i en ide eller nogle gode råd til hvad jeg kunne gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et heste problem
  • #1   4. dec 2009 nu er det slet ikke for at give dårlig samvittighed og selvfølgelig vil du den det bedste. Men hvis den har det så dårligt at du må redde den, hvordan i alverden kan dine tanker så ligge på at gøre det til en kastebold.. forstår det slet ikke. betyder han så meget, og du virkelig vil ham det bedste, skal man vel gud nok os finde tiden! man kan hvad man vil, og ligemeget hvor lidt penge forældre har, eller overskud/lyst til en ekstra hest, er ingen vel så uansvarlige at de frasiger sig en hest der virkelig har brug for hjælp, og du står til at kunne redde den?

    Få den hjem, få styr på den. Dine andre heste har det fint, og har sikkert godt af at få lidt fri, mens du for styr på den nye.

    Held og lykke


  • #2   4. dec 2009 tak. men jeg er på en måde bange for at han vil påvirke de andre, ligeså vel på det bånd jeg har til de to andre..


  • #3   4. dec 2009 hvis et bånd er stærkt nok kan det aldrig brydes, men skubbes til siden for en periode. Jeg tror på du vil gøre det rigtige , og give den et godt hjem. hest er flokdyr, men vi kan lære en hest meget. Den skal nok falde ind i flokken hvis den får tid! en hest vil ikke være alene på folden. det skal nok gå. Vito er selv en kamp hver dag, ene problem efter den anden, hvad man kan kalde "problemskaberhest" på den måde han gør det. han gør det ikke i ond gerning, men nogle heste er længere tid om at lære småting.



  • #4   4. dec 2009 ja det har du ganske ret i.
    har du en hjælp til hvordan man kan få sine forældre til at forstå, at han ikke har andre end os.?


  • #5   4. dec 2009 vise hans tilstand? forklar at du føler du har et ansvar for at han får det godt

  • #6   4. dec 2009 du giver et håb på at det rent faktisk kan lade sig gøre -tak(:

  • #7   5. dec 2009 mener at båndet kan blive endu stærkere til dig og alle hestene... sys hvis du bare har den mindste mulighed for at tage ham og så gøre det... hvis du er god til arbejde fra jorden kan du arbejde med 2 heste på engang... giv den anden fri mens du træner med ham . få dem begge til at lave samme øvelse...
    tror sagtens du kan magte det... det kræver selvf mere tid, men hvis du virkeligt vil ham det bedste tager du den tid:)


  • #8   5. dec 2009 jeg er bare bange for at, det sår han har inde i sig, aldrig kommer til at hele igen.
    jeg er bange for han er skadet for livet!


  • #9   6. dec 2009 JOSIE:

    Ethvert sår kan heles, men nogen tager bare længere tid end andre.
    Rigtig mange af hestene herinde (De bidløse) har faktisk før været KÆMPE problemheste, men endt som de mest fantastiske.
    Den vil selvfølgelig altid have sine særheder, men du skal se det som en del af dens personlighed og ikke som en mangel.


Kommentér på:
et heste problem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce