{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

PROBLEM HESTE...? {{forumTopicSubject}}

oprettede et indlæg om nogle havde haft en problem hest, der fik jeg så at vide at der ikke findes problem heste, det jeg så godt klar over det der ordsprog, men så tænkte jeg på hvad man så kan skrive? hvordan skal man formulere det`? hvis jeg skal spørge om andres erfaringer med heste--- og problemer???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PROBLEM HESTE...?
  • #1   23. mar 2010 nånå..

• #2   23. mar 2010 okay tak for svar...

• #3   23. mar 2010 Du kunne formulere det problem du har me in hest:) Eller bare spørge ind til, hvad folk har haft af problemer / misforståelser med deres heste?

• #4   23. mar 2010 Der findes ikke <b>problemheste</b>, men der findes <b>problemejere</b>.

Ikke at ejeren/rytteren har et problem, men den giver nogle forkerte signaler og misforstår hesten = det er en misforstået hest.

Hvad er det du skal have hjælp til?

• #5   23. mar 2010 Ordet problemheste kan vel udenmærke bruges for det gør HMS trænere også, hvem der så er skyld i problemerne er en anden sag, men ordet bruges overalt.

• #6   23. mar 2010 Som andre også nævner, kan hesten have været udsat for noget virkelig slemt, som har sat sig så dybt i den, at den måske ikke tør stole på mennesker, eller har udviklet andre former for adfærdsproblemer.

Derfor vil jeg da sige at man kan kalde nogle heste for problemheste.

• #7   23. mar 2010 Nej, der findes ikke problemheste, for det er jo aldrig hestens skyld.
    Selvom man fx har købt en hest, der allerede har et 'problem', som ikke er forårsaget af dig, er det stadig ikke en problemhest. Det er jo stadig ikke dens skyld, det er den tidligere ejers skyld - så igen, der er en problemrytter, det kan godt være at det ikke er dig, men det er stadig en misforstået og forkert behandlet hest - ikke en problemhest.

• #8   24. mar 2010 jeg synes altså godt man kan sige problemheste. ikke at det er hesten skyld overhovedet.

man siger jo også problembørn, men der er også en grund til de er som de er.

• #9   24. mar 2010 Jeg siger ikke, at man ikke kan bruge ordet problemhest - jeg bryder mig bare ikke om ordet, fordi mange folk opfatter det så som en besværlig, ulydig, etc. hest. Ordet 'problemhest' er normalt et ord der bliver brugt om heste, som man ikke kan finde ud af at håndtere deres heste på den ene eller anden måde, og søger en løsning, en slags træning som de kan bruge på hestene - mens det er dem selv der burde lære noget, ikke hesten.

Så ordet i sig selv bryder jeg mig ikke om, da mange folk mener det forkerte med det.

• #10   24. mar 2010 Jeg synes sagtens man kan kalde det en problem hest, det jo fuldstændig underordnet hvis skyld det er at hesten er/har et ''problem'', men der er et problem og det er en hest hvilket jo logisk nok er = problemhest.

Kommentér på:
PROBLEM HESTE...?

Annonce