{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

hej med jer... {{forumTopicSubject}}

jeg vil gerne lige byde mig selv rigtig meget velkommen. Jeg er helt ny og meget grøn her inde. Jeg har netop købt min første shetlænder med stamtavle,- selvfølgelig skal jeg jo så vide alt om avl nu.
Jeg vil gerne undskylde på forhånd. Jeg er virkelig meget nybegynder, og håber på, at I vil tilgive mig for alle de lavpraktiske lav-niveau-spørgsmål jeg kommer til at fyre af her inde. Jeg glæder mig til at lære jer at kende og glæder mig til at dykke ned i denne nye del af hesteverdenen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej med jer...
  • #1   6. jan 2010 Velkommen og tillykke med at have fundet verden i de små smiley

  • #2   6. jan 2010 Velkommen til, du er altid velkommen til at stille spørgsmål og mangler du en at følges med til skuer, eller har du lyst til at tage med og se hvordan plagskuerne foregår skal du bare sige til. Vi bor som sagt ikke så langt fra hinanden igen, og det er altid hyggeligt at have nogle at følges med smiley

  • #3   6. jan 2010 Man bliver da helt nysgerring, hvad hedder din shetlænder? Jeg synes ikke jeg kan finde den på din profil?


  • #4   6. jan 2010 Det er Vadehavets Cendi jeg har købt. Og jeg vil RIGTIG gerne med til plagskuer mm. Jeg er blevet anbefalet at tage hende med ud, allerede i år, men jeg kan simpelthen ikke helt lure hvilke skuer jeg skal tage med til etc. Jeg skal have det fordelt lidt, så jeg ikke skal have alle heste med til de samme ting. Jeg har jo også opvisninger med Napoleon og skue/skuer med Tinkeren.

  • #5   6. jan 2010 Uh ha, hende har jeg også kigget på, hun er dog lige lille nok for min avl.