{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.394 visninger | Oprettet:

Hegn? {{forumTopicSubject}}

Er der andre end mig der har haft problemer med at hestene bryder ud i tide og utide?
- Specielt nu hvor de har så meget vinterpels og evt. dækkener på?

Det har jeg. I DEN grad! Og jeg er blevet anbefalet hippolux hegn? Er der nogle der kender til dette slags hegn? Kvalitet, virkede det, osv?

Derudover en ca. pris for sådan et hegnopsæt? Har læst mig frem til ca. 25 kr. per meter, hvilket jo lyder dyrt, men har ingen fornemmelse af hvor meget det er på et helt hegn?
- Evt. nogle der kan fortælle hvor de købte og hvad det kostede? Hvor er det billigst?

Jaa, mange spørgsmål.
- Håber nogle mennesker kan svare, måske endda bare på nogle af dem, det ville være til en KÆMPE hjælp smiley
Tak på forhånd smiley


Kommentarer på:  Hegn?
  • #1   13. jan 2010 kender ikke så meget til det andet hegn, og vi har ikke haft så mange udbruds forsøg

    har hestene nok at gi sit til på folden?
    eller har i en anden idé om hvorfor de mon sku ønske at komme uden for folden..

    tit kan det hjælpe at sørge for at de har nok hø og evt. legetøj så de har noget af beskæftige sig med.. ellers er det tankerne kan dukke op om der mon er mere spændende på den anden side ;0)


  • #2   13. jan 2010 Kristina - Det er jeg også fuldt ud klar over :). Men de har rigeligt med hø, de får mere end det anbefalede, men det går nok :). Det med legetøj. Kan du foreslå noget? For en bold duer ikke, de er bange for dem (skøre krikker) smiley

  • #3   13. jan 2010 hmm.. vores har træstubbe liggende de går og sparker til ;0)..
    måske en jollyball i et træ eller lign..
    man må prøve at være lidt opfindsom..
    man kan ligesom med hunde få en bold der kommer godbidder ud af ;0)
    og når de først har fundet ud af det så kan den trilles meget rundt..

    selvom man selv synes noget er lidt plat så kan hestene synes det er ganske udemærket legetøj..

    har også haft hængt høet i totter i træerne, så de sku arbejde for at få det..


  • #4   13. jan 2010 Kunne godt lide den med hø'et. De har træer og stubbe at lege med. Men de ender alligevel med hellere at ville gnave i hegnspælene (mangler en smiler der ruller øjnene lidt opgivende :b).
    - Men vil prøve mig lidt frem smiley


  • #5   13. jan 2010 ja det er nok det bedste =0P..
    ja folk de troede jeg var tosset da jeg hængte høet op i træet.. det lignede jo et andet fugleskræmsel ;0)..
    men hestene synes det var sjovt..

    og generelt er variation jo den bedste underholdning.. =0P


  • #6   13. jan 2010 Hehe, det tror jeg gerne på :P.
    - Men det var da smart fundet på syntes jeg :b


  • #7   13. jan 2010 hestene synes i hvert fald det var spændende ;0)
    Nogen af de små udfordrede endda sig selv ved at gå efter det højere oppe og stod på bagbenene flere gange og greb mundfulde ;0)


  • #8   14. jan 2010 hvor sjovt med hø - det var en god ide.

    Mht hegn kan jeg fortælle om min "vinterfold" som er lavet af det man kalder sckall brædder affald - lærketræ og mege tykke lærke pæle (ca 3 m pæl der ikke er spidset - som så er delt i 2) det har kostet mig ca 30 kr. pr meter - indvendig har jeg trukket den gammel dags hegns tråd- bare for de ikke skal få lyst til at knuppe sig op af hegnet.... det kan de bruge træerne til


  • #9   14. jan 2010 piadora J: Har også overvejet træhegn, men eftersom vi ikke lige har selv at fælde af bliver det jo også en smule dyrt - for pælene skal også skiftes ud jo. Men det ville være effektivt, og se godt ud smiley

  • #10   14. jan 2010 uh jeg drømmer også en store træhegn.. =0P
    men det er som du også nævner pænt dyrt hvis man ikke selv har træer at fælde..
    jeg fandt mig "drømmehegn" på et tidspunkt og mener det var omkring 120 kr pr. meter.. =0P


  • #11   14. jan 2010 Kristina: Det er nemlig rigtig, rigtig dyrt. Men smukt er det altså :/. Må spare op.

  • #12   14. jan 2010 ja hehe.. =0)

  • #13   15. jan 2010 altså hvis i køber lærk i tyk str. som jeg - så skal de først skiftes om 10 år - så er det kun skal brædderne der evt. skal skiftes

Kommentér på:
Hegn?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce