{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Opstaldning af plag {{forumTopicSubject}}

Jeg er den lykkelige ejer af en dejlig DV hingst på ca 7-8 måneder. Men kommer nok til at mangle et sted til ham næste vinter.
Han står pt. på en mark/løsdrift sammen med min venindes hingsteplag, som er ligeså gammel, og det går rigtig fint, og de hygger sig. De har kendt hinanden siden de blev født, da de kommer fra samme stutteri smiley

Problemet ved det sted hvor de står nu, er at der ikke er tilknyttet nogen stald, men kun er en mark og den comtainer de kan gå ind i, med vores indbyggede foder/hø rum. Når han bliver ældre vil det være en fordel, at have ham lidt mere i hånd osv.. men jeg føler ikke mulighederne for det er optimalt lige nu. Derfor vil jeg høre om der er nogen, som kender et godt opstaldningssted i Vejle området?
Helst et sted hvor man må have hingst eller hingsteplag. (vil gerne holde ham som hingst så længe som muligt).
Det gør ikke noget hvis der ikke er ridehus m.m. bare der er gode forhold til plage og ungheste.
Jeg vil nemlig ikke opstalde ham på en rideskole, hvor han ikke kan komme ud mere end 2 timer om dagen osv..

Håber der er nogen som ved noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning af plag
  • #1   28. jan 2010 Er det meningen du selv skal passe ham eller skal han et sted hen hvor han bliver passet helt med alt og hvor du kan komme når der er tid?

  • #2   28. jan 2010 Camilla C:
    Jeg vil selvfølgelig gerne være ved ham så meget som muligt, men da jeg skal begynde på skole i kolding her til sommer, ved jeg ikke hvor meget tid jeg får lige i starten. Derfor vil det selvfølgelig være en fordel, hvis det er et sted hvor han bliver fodret og lukket ud hver dag.
    Men hvis det ikke er muligt at finde sådan et sted til ham, må jeg jo finde en løsning, ved at stå op nogle timer før osv.. Hvis jeg selv skal passe helt, så er det vigtigt det er tæt på vejle/kolding området, så jeg ikke har for langt.


Kommentér på:
Opstaldning af plag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce