{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

Opstaldning af føl/plag {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg går med tanken om at købe et føl/plag og er ved at kigge lidt på udgifter smiley

Hvis jeg søger noget opstaldning hvor der er løsdrift, og en strigle plads (måske endda indendørs) og hvis man er meget heldig en lille bane eller en mark, man kan lave fx horsemanship på.
Jeg har ikke behov at ridehal.

Jeg er bosat i Ebeltoft, men kører gerne lidt efter det.
Nogen der kender et sted, måske står eller er i lign situation som har et bud på en pris?

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning af føl/plag
  • #1   9. okt 2018 Kender ikke lige et sted nær Ebeltoft (bor selv i Kolind) men du kan godt få det du søger, til max 500.. smiley

  • #2   9. okt 2018 Jeg kan anbefale facebookgruppen "opstaldning tilbydes/søges Østjylland". Den er ret stor smiley

  • #3   9. okt 2018 Mange tak for de gode svar! Det er godt at hører jeg ikke er den eneste der har en ide om det ikke er umuligt at finde noget til max 500 smiley

  • #4   9. okt 2018 På den side Hønen nævner, har jeg lige set et opslag i dag, om opstaldning i løsdrift til 700.. Mellem Ebeltoft og Rønde..

  • #5   9. okt 2018 Pernille:
    Ja, det så jeg. Men der var nogle der lå i omegn med boks til 500, så det er helt bestemt muligt.
    Jeg mangler bare at blive medlem af gruppen så jeg kan lave opslag.
    Jeg har to opstaldning muligheder ved bekendte som er meget billigt. Men det kunne være fedt at finde noget der var lidt tættere på smiley


  • #7   11. okt 2018 Jeg ved ærligt ikke, hvordan andre gør det.. Jeg har søgt efter opstaldere, men jeg er for dyr, da jeg tager prisen det reelt koster, at fodre en hest ad lib + det løse.. Det er desværre en generel tendens herovre, at opstaldere vil have det for en slik.. Men du kan sagtens finde det til ingen penge, især her på Djursland..

  • #8   11. okt 2018 Nana:
    Det går tydeligvis ikke så godt som på Sjælland. Altså hvis man vil tjene penge.
    Jeg har fundet nogle steder der passer i beløbet.
    Men, jeg ved ikke hvad der gør det kan gøres så billigt smiley


  • #10   11. okt 2018 Det er virkelig skræmmende, at folk kan gøre det til den pris.. Men det tror jeg netop heller ikke at de kan.. Jeg tror de mister penge på det.. Jeg har spurgt ad på et par grupper på facebook og også herinde, hvad jeg ville kunne tage i opstaldning.. Og jeg var målløs over svarene og prøvede at forklare, at med ad lib fodring vil det KOSTE mig penge, at have opstaldning.. Og jeg forventer ikke engang et overskud, selvom det er med fuldpas - bare at det går i nul..

  • #11   11. okt 2018 Altså.
    Mine forældre har godt nok løsdrift inde i Randers men det koster altså ikke 500. Det kan man ikke gøre det for. Det er med ad lib stråfoder, uden krybbefoder dog. Til gengæld er det 100% fuldpas.

    Jeg har haft hest i løsdrift der i mange år men fordi det kun var mig tilbage, der stod i løsdriften og min hest ikke fungerer alene overhovedet, så kom han ind i boks. Årsagen var en akut aflivning af hans foldmakker gennem et årti. Desværre.


  • #12   12. okt 2018 Nana:
    Jeg så godt dit regne stykke, og jeg ved også godt det en underskudsforretning at opstalde til den pris. Jeg regner ikke med at få alt med i prisen til de 500, selvom det ville være skønt. De fleste steder jeg har fået tilbudt er det 500, også deler man beløb til hø, strøelse osv smiley

    Jeg efterspørger sådan set bare steder der passer til det beløb, fordi jeg ved de er der til den pris.
    Jeg er ikke et sekund i tvivl om det er en underskud forretning for dem, men de har selv valgt prisen.
    Og det er bestemt ikke fair, for det går ud over dem der kræver den reelle pris og godt er klar over hvad det koster.
    Men, den type eksempler findes desværre overalt lige pt


Kommentér på:
Opstaldning af føl/plag

Annonce