{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Ville du lære hende at stejle ? {{forumTopicSubject}}

Hej derude - jeg håber i kan "hjælpe" mig med et træningstip her :b !

Jeg er begyndt at træne tricks med Flicka - og det går bare SÅ godt. Vi bruger klikpertræning og hun er super god til alt det jeg indtil videre har lært hende.
Vi er begyndt på "at neje" for en lille md tid siden og det går fremad - men der er lang vej til hun kan blive liggende på knæet (hvilket vil sige at det varer længe inden jeg kan lære hende at knæle, ligge og sidde) men jeg vil gerne i gang med nogle lidt større tricks.

Jeg har altid sagt at Flicka IKKE skulle lære at stejle på kommando - da hun har stejlet utroligt meget med mig (ofte flere gange på en ridetime) og ofte i stressede siteuationer. Men nu er jeg begyndt at tænke lidt på det alligevel - hun har nemlig ikke stejlet siden i sommers og INGEN af de tricks jeg har lært hende gør hun uden at få besked på det - kun f.eks. spanske skridt hvis jeg er uklar i mine signaler og det er altså yderst sjældent at det sker.

SÅ nu spørger jeg HG : Ville i lære sådan en hest at stejle på kommando (evt kun fra jorden og så holde det der) ?

Jeg er meget i tvivl..
F&F


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du lære hende at stejle ?
Kommentér på:
Ville du lære hende at stejle ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce